פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עבריין המין קרם אבו גויידר, בן 29 מהפזורה הבדואית, בגין ביצוע עבירות מין חמורות בילדים ונערים, תוך שהוא מתעד את המעשים. כמו כן, אבו גויידר סחט קטין נוסף על רקע מיני. המקרים התרחשו חודש וחצי לאחר ששוחרר למעצר בית, אותו הפר, בזמן שהוא ממתין לעונש שיוטל עליו בתיק אחר של עבירות מין נגד קטינים. למרות שבידי המשטרה תיעוד של חלק מהמעשים שביצע, היא לא הצליחה לזהות חלק מקורבנותיו.
2 צפייה בגלריה
 אילוסטרציה תקיפה
 אילוסטרציה תקיפה
"פעל בעורמה ובתחכום". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פקד עו"ד שלומי שוחט מתחנת ערוער אמר כי "ראשיתה של החקירה במתלונן ששם מבטחו במשטרה, והגיש תלונה בגין מסכת סחיטה באיומים על רקע מיני". הוא הוסיף כי "עם התקדמות החקירה נחשפה תמונת המצב המתועבת, בה אבו גויידר נהג על-פי החשד כטורף מיני כלפי קטינים".
על-פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד איילת קדוש, הנאשם נהג ליצור קשר בדרכים שונות עם ילדים ונערים, בני 10 עד 17, במטרה לבצע בהם עבירות מין. הוא תיעד את המעשים באמצעות מחשב או טלפון נייד. כאמור, את המעשים ביצע הנאשם למרות ששוחרר חודש וחצי לפני כן ונשלח למעצר בית, עקב הרשעתו בתיק אחר בעבירות של מעשה מגונה בקטין והטרדה מינית של קטינים דרך האינטרנט. נאסר עליו כל שימוש במחשב, טלפון חכם או אמצעי אחר לגלישה ומפגש עם קטינים.
"הנאשם הפר ברגל גסה את התנאים שהוטלו עליו ע"ל-ידי בית המשפט בהחלטת השחרור", נכתב בבקשת מעצרו עד תום ההליכים. "בעודו ממתין לדיון טיעונים לעונש בעניינו, הוא המשיך לבצע עבירות באמצעות האינטרנט". עוד עולה כי אבו גויידר פעל בעורמה ובתחכום וניסה להסוות ולטשטש את עקבותיו באמצעות החלפת טלפונים, שימוש בתוכנות שונות ומספר פיקטיבי.
2 צפייה בגלריה
תחבורה ציבורית בדואים נגב בדואי פזורה
תחבורה ציבורית בדואים נגב בדואי פזורה
סחט ואיים על קטין כי יפיץ את תמונותיו אם לא ישתף פעולה. הפזורה הבדואית בנגב
(צילום: רועי עידן)
לפי כתב האישום הוא התכתב עם אחד הקורבנות כשהיה קטין באמצעות וואטסאפ, ובשלב מסוים ביקש לשלוח לו תמונות אינטימיות, כשהוא פיתה אותו בתואנות שונות והבטיח שייקח אותו לטיולים ברכבו. במספר הזדמנויות שונות ולאורך שנים, הנאשם סחט באיומים את המתלונן כי יפיץ את תמונותיו ו"יעשה לו פדיחות באינסטגרם" אם לא ישתף עמו פעולה ולא ישלח לו תמונות נוספות. הנאשם פעל בעורמה ובתחכום להסוות ולטשטש את עקבותיו על מנת ליצור עמו קשר וכדי למנוע אפשרות לזהות מתי צולמו הסרטונים שהכין.
במכשיר הטלפון הנייד של הנאשם נתפסו עשרות סרטונים ותמונות של קטינים בגילאים שונים, בעירום מלא וחלקי. חלקם מתעדים קטינים תוך כדי ביצוע מעשים מיניים עם בגירים ו/או עם קטינים אחרים.
התיק נחקר על-ידי תחנת ערוער. כתב האישום מייחס לנאשם שישה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשה סדום, נסיון למעשה סדום, הטרדה מינית, פרסום והצגת תועבה, סחיטה באיומים, איומים ועוד.