משטרת ישראל עצרה בתחילת השבוע תושב ביתר עילית שהבריח שני פלסטינים ללא היתר שהייה בתא המטען של רכבו. התיעוד - בפתח הכתבה.
לוחמי מג"ב שזיהו את הרכב, שנראה כבד ונמוך מהרגיל, במעבר המנהרות שבאזור ירושלים - והורו לו לעצור לבדיקה. בתא המטען התגלו שני הפלסטינים בדרכם לירושלים, ויחד עם הנהג הם הועברו לחקירה באגף החקירות של משמר הגבול. במג"ב ביקשו לעצור אותם עד תום ההליכים והודיעו שיגישו נגדם כתב אישום.
בתוך כך, המשטרה דיווחה על מעצרו של בן 16 משכונת בית חנינא בירושלים שנהג ברכב שטח מאולתר למרות שאין לו רישיון נהיגה. הנער נעצר במסגרת מבצע לאכיפת עבירות תנועה מצפון לבירה, והובא לחקירה באגף התנועה של המשטרה בירושלים. במשטרה ציינו כי במהלך הפעילות הורידו השוטרים שלושה כלי רכב מהכביש עקב ליקויים בטיחותיים, ורשמו כמה דוחות בגין עבירות תנועה.
1 צפייה בגלריה
נער בן 16 נעצר נוהג ברכב שטח מאולתר ללא רישיון נהיגה
נער בן 16 נעצר נוהג ברכב שטח מאולתר ללא רישיון נהיגה
החשוד נחקר באגף התנועה. רכב השטח המאולתר שנתפס בצפון ירושלים
(צילום: דוברות המשטרה)
בשבוע שעבר משטרת התנועה עצרה נהג בשכונת בית חנינא בירושלים, אך זה נמלט בפראות לאחר שסירב להציג רישיונות, תוך כדי שפגע ברכבים אחרים וכמעט דרס שוטר. ירי בוצע לעבר הרכב, אך החשוד הצליח להימלט והסגיר את עצמו כעבור כמה שעות. גם הרכב, שבו לא היו מושבים ודלי הפוך שימש את הנהג ככיסא - אותר.