3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 1
זירת התאונה בכביש 1
זירת התאונה בכביש 1
(צילום: דוברות המשטרה)
חשד שנהג תחת השפעת אלכוהול וגרם למותו של נהג בכביש 1: עלי קדורה דם, בן 68 מהיישוב נחף שבצפון, נהרג בתאונה בין מחלף ענבה למחלף לטרון. מהחקירה הראשונית של המשטרה עלה כי הוא עצר עם רכבו בשולי הדרך מסיבה שעדיין אינה ברורה, ונפגע מרכב חולף שנהגו - על פי החשד - נהג בהשפעת אלכוהול.
גם אשתו של עלי כבת ה-60 נפצעה בתאונה, ומצבה מוגדר בינוני. השניים היו בדרכם לתפילה במסגד. הנהג, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נעצר לחקירה בחשד, כאמור, כי נהג בשכרות.
3 צפייה בגלריה
עלי קדורה דם ההרוג בתאונה
עלי קדורה דם ההרוג בתאונה
ההרוג עלי קדורה דם
דובר מד"א זכי הלר מסר כי הדיווח על התאונה התקבל בשעה 03:53 במוקד של מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הפצוע לאחר מאמצי החייאה בשטח לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותו. האישה פונתה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מחבלות.
"נסעתי בנתיב הנגדי והבחנתי שמתרחשת תאונה. רכב שאיבד שליטה התנגש בכמה כלי רכב. הזעקתי מיד כוחות ורצתי למקום", סיפר חובש בכיר במד"א משה חמד שהיה עד לתאונה. הוא ופרמדיק מד"א אבי צפדיה אמרו כי זיהו "רכב מעוך ובתוכו גבר כבן 68 ואישה בשנות השישים לחייה. הנהג היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, והאישה הייתה בהכרה מלאה".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 1
זירת התאונה בכביש 1
"רכב שאיבד שליטה התנגש בכמה כלי רכב"
(צילום: דוברות המשטרה)
"חילצנו אותם מהרכב ומיד התחלנו לבצע בגבר פעולות החייאה מתקדמות וממושכות", הוסיפו. "לאחר מאמצים בשטח פינינו אותו לבית חולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. האישה סבלה מחבלות ולאחר טיפול רפואי מציל חיים בשטח פינינו אותה בדחיפות לבית חולים כשמצבה מוגדר בינוני ויציב. גבר נוסף כבן 30 שנפצע קל מאוד טופל במקום". כאמור, בבית החולים נקבע מותו של קדורה.