1 צפייה בגלריה
(צילום: מוריה באבאי)
נערה שעובדת בחנות של רשת האופנה "תמנון" במתחם "מבנה" שבחולון הותקפה היום (חמישי) על ידי גבר בשנות ה-50 לחייו. מצבה של הנערה טוב, אך הכרתה הייתה מעורפלת בדרכה לבית החולים והיא אף התעלפה פעמיים באמבולנס.
לפי החשד, הלקוח הגיע לחנות וביקש להחליף חולצה אותה רכש באותה חנות אתמול. לאחר שאמרה לו שעליה לדבר עם המנהלת, הוא ירק עליה, גידף אותה, הכה אותה באגרופים והחל לבעוט בה בראש ובבטן במשך דקות ארוכות. המשטרה הגיעה 45 דקות לאחר שהוזעקה, והתוקף, שזהותו ידועה למשטרה, נמלט.
הנערה פונתה באמבולנס לבית החולים שיבא בתל השומר, התעלפה פעמיים במהלך הפינוי, והגיעה למיון כשהכרתה מעורפלת. אמה של הנערה סיפרה: "היא מעולם לא נתקלה במקרה אלימות בעבר, היא ילדה כל כך טובה. הרגשתי רע מאוד כששמעתי על זה".
ד"ר טל גולן, מתמחה ברפואת ילדים בשיבא: "הנערה הגיעה במצב כללי מצוין מבחינה גופנית, אך רגשית היא נראתה מבולבלת. היא סיפרה שהלקוח רדף אחריה וירק עליה, התנפל עליה באגרופים ושרט אותה בזרוע השמאלית. היא זוכרת שהוא בעט בה באזור הראש ואז הזמינו לה אמבולנס. באמבולנס היו שני אירועים של אובדן הכרה, וכשהגיעה לפה הייתה מעורפלת, אך לא איבדה הכרה לגמרי. להערכתי היא תשתחרר היום".
גורם במשטרה אמר ל-ynet: "הניידת הגיעה תוך 22 דקות. מדובר באיחור של 7 דקות מהזמן התקני לקריאה של 15 דקות". מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת האירוע.