1 צפייה בגלריה
השקע שנפער בכביש
השקע שנפער בכביש
השקע שנפער בכביש
(צילום: נתיבי איילון)
שקיעה מקומית של אספלט זוהתה הבוקר (ראשון) בנתיבי איילון דרום, בין מחלף גלילות למחלף קק"ל. בעקבות זאת, שני נתיבים נחסמו לתנועת כלי רכב בקטע הכביש. צוותי הנדסה עורכים בדיקות למציאת סיבת השקיעה ונערכים למילוי הבור שהורחב על ידם לבדיקות. איילון דרום ייסגר הרמטית לתנועה בין חצות ל-05:00 בבוקר מחר.
מחברת נתיבי איילון נמסר כי "במקטע הכביש שבין מחלף גלילות למחלף לקק"ל באיילון דרום, זוהתה הבוקר שקיעה מקומית של האספלט. בשלב זה צוותי הנדסה של החברה מסירים את האספלט, עורכים בדיקות לזיהוי סיבת השקיעה ונערכים לקראת מילוי והידוק הבור".
עוד נמסר כי "בתיאום עם משטרת התנועה, שני נתיבים שמאליים פתוחים לתנועה ושני נתיבים ימניים סגורים. הצוותים בשטח פועלים כדי לסיים את התיקון ולפתוח את הכביש בהקדם".
חברת נתיבי איילון הוסיפה כי "בהמשך לעבודות באיילון דרום ובדיקות הנדסיות שנעשות עקב שקיעת הקרקע והסרת האספלט, הלילה בין השעה 00:00 לשעה 05:00 איילון דרום ייסגר הרמטית במקטע שבין מחלף המעפילים למחלף קק"ל. הסגירה תבוצע בתיאום עם המשטרה ולצורך המשך בדיקות הנדסיות מקיפות של הקרקע, המשך טיפול בכביש והבטחת ביטחון משתמשי הדרך. בשעה 05:00 שני הנתיבים השמאליים יפתחו לתנועה ושני נתיבים ימניים ישארו סגורים להמשך עבודות".