רחל קינן, שכנתו של תושב חדרה (43) החשוד שרצח את אביו בן ה-80 היום (ראשון) בצהריים, סיפרה כי "הוריו היו באים מפריז כל חצי שנה להיות איתו ביחד". לדבריה, החשוד גר בשכנות איתה כבר שנים: "אף פעם לא שמעתי ממנו מילה רעה. כנראה הוא לא היה שפוי באותו הרגע".
השוטרים, שהוזעקו בצהריים לבית המשפחה וראו שהבן מנסה לחנוק את אמו, בזמן שידו אוחזת בסכין, הצליחו להציל את חייה ברגע האחרון. צוותים של מגן דוד אדום קבעו את מותו של האב במקום. האם, שלקתה בחרדה, פונתה במצב קל לבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה
שכנת החשוד וזירת הרצח. "לא שמענו צעקות"
(צילום: דוברות המשטרה, יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה
(צילום: דוברות המשטרה )
קינן סיפרה כי ההורים "הגיעו לפני חודש. כל חג הם באים אליו בחגי תשרי ובפסח, מסכנים. הם משתדלים יש להם עוד ילדים בצרפת וילד בירושלים. לא שמענו צעקות, רק שמענו את האמבולנס". לדבריה, החשוד "למד תורה במחשב כל היום. הוא תמיד אומר שלום ומדבר יפה. לא ראיתי בו שום דבר רע. אולי הוא נפגע מההורים".
קינן ציינה כי לא הכירה טוב את האב שנרצח. "הוא אדם טוב ותרבותי עם התנהגות יפה. אמר שלום בכל השפות שידע. הם באים כל חצי שנה לראות אותו, לטפל בו, לקנות ולדאוג לו, הם קנו לו את הבית ועשו הכול למענו. כשהם באים לישראל הם ישנים אצלו".

3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה
(צילום: יאיר שגיא)
השוטרים שהגיעו לבית המשפחה השתמשו ארבע פעמים באקדח טייזר כדי להשתלט על הבן ולעצור אותו. מפקד מרחב מנשה, ניצב-משנה שלומי בן שושן, עדכן בזירה: "בסביבות השעה 14:00 התקבל דיווח על אישה שמתלוננת פה על צרחות בתוך הבית בקומה שלישית. הגענו מהר למקום תוך מספר דקות, שמענו צרחות, ביחד עם כיבוי אש פרצנו מיד לזירה".
הוא ציין כי "בתוך הזירה ראינו אדם שרוכן על אישה, ממש חונק אותה. השוטרים השתמשו בטייזר והצילו את חייה. בסמוך אליה מצאנו את גופת הגבר ומיד עצרנו את החשוד. זה אירוע מזעזע, השוטרים טיפלו מהר יחד עם כיבוי אש ובזה הצלנו את חיי האישה. המשפחה לא מוכרת לנו מתיקים קודמים".