2 צפייה בגלריה
בית משפט תעבורה תל אביב: בקשת שרון אלרעי פרייס למחוק תביעת דיבה נגדה של רופאים שהתראיינו בתוכנית של אורלי וגיא
בית משפט תעבורה תל אביב: בקשת שרון אלרעי פרייס למחוק תביעת דיבה נגדה של רופאים שהתראיינו בתוכנית של אורלי וגיא
מאויימת בדרגה 4 מתוך 6. אלרעי פרייס והמאבטח
(צילום: יריב כץ)
שני גברים מצפון הארץ נחקרו היום (שלישי) בחשד לאיומים ברשתות על ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס.
מהמשטרה נמסר כי "המשטרה עכבה הבוקר לחקירה תושב חצור ותושב טבריה בחשד לאיומים ברשת כלפי ראש שרותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס. המחלק לפשיעה מקוונת חקר בימים האחרונים את תלונתה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שרותי בריאות הציבור, בגין איומים שהופצו נגדה ברשת החברתית. חקירה מהירה בשילוב אמצעים טכנולוגיים ובשת״פ יחידות נוספות, הביאה לחשיפת זהותם של החשודים באיומים, תושב טבריה בן 38 ותושב חצור בן 40".
השניים, לפי המשטרה, עוכבו לחקירה נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים. המשטרה הוסיפה כי החקירה עודה נמשכת. "משטרת ישראל רואה בחומרה איומים כלפי עובדי ציבור ומשקיעה משאבים רבים באיתור חשודים ברחבי הרשת על מנת להביאם לדין", נמסר.
החל משבת מוצמד לאלרעי פרייס מאבטח, לאחר שהמשטרה הנחתה את משרד הבריאות לעשות כך. על פי גורמים במשטרה, רמת האיומים על אלרעי פרייס היא רמה 4 (מתוך 6). סביב ביתה וליד מקום עבודתה מסיירות ניידות, והיא מחזיקה בכפתור מצוקה זה מספר חודשים. עד כה הוגשו שלוש תלונות על איומים כלפיה.
2 צפייה בגלריה
מאבטח הוצמד לד"ר שרון אלרעי פרייס
מאבטח הוצמד לד"ר שרון אלרעי פרייס
אבטחה מחוץ לביתה של אלרעי פרייס
(צילום: אסף מגל )
בהודעה משותפת של המשטרה ומשרד הבריאות נכתב כי בעקבות איומים על עובדי המשרד, הוקם לאחרונה "מוקד מאוימים" באגף הביטחון במשרד הבריאות - לדיווח מצד העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים. "משרד הבריאות פועל בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל וכל האיומים המדווחים כנגד עובדי המשרד בכללותם, נבחנים ומטופלים בהתאם למידע ולהערכות המצב", נמסר.
ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לאיומים וכתב: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. ‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".
גם רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג גינתה את האיומים וההסתה נגד ד"ר אלרעי פרייס: "אני מרגישה צורך מיוחד לחזק ולחבק מרחוק את ד"ר אלרעי פרייס. אני חושבת שלא ייתכן שעובדת ציבור מהמעלה הראשונה, שעובדת עבור כולנו, תספוג איומים ודברי נאצה שכאלה".