רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה אחר הצהריים (חמישי) על תקיפה בכפר רומאן שבדרום לבנון. לפי כלי תקשורת במדינה, ישנם בין שניים לארבעה הרוגים במקום, ולפחות שני פצועים.
בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה גם הוא עם ארגון הטרור, דווח כי התקיפה בוצעה באמצעות כטב"ם, וכוונה לעבר דירה בקומה האחרונה של בניין בכפר. עם זאת, ברשת NBN דווח כי הותקפו שתי דירות באזור. במדינה מדווחים עוד כי מדובר ביישוב שבו טרם דווח על תקיפות ישראליות, חרף תקיפות רבות שהתרחשו בכפרים ובעיירות הסמוכים.

3 צפייה בגלריה
תקיפה באל אחבאר
תקיפה באל אחבאר
אזור שבו ישראל טרם תקפה. הכפר רומאן
3 צפייה בגלריה
תקיפה באל אחבאר
תקיפה באל אחבאר
ההרס שלאחר התקיפה
3 צפייה בגלריה
יירוט בביריה
יירוט בביריה
היירוט שתועד מאזור צפת
בינתיים, צה"ל מסר כי "מטרות אוויריות חשודות" יורטו לאחר שחדרו לישראל באזור הר דב, לאחר שתושבים בגליל העליון דיווחו על פיצוץ עז שנשמע בין היתר בביריה, ראש פינה וקריית שמונה. לא הופעלו התרעות. במקביל, ברשת "אל-ג'זירה" דווח כי מדובר בשני כטב"מים שחדרו לישראל מדרום לבנון.
מוקדם יותר היום ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו ביחידת האלפיניסטים ובחטיבה 188, המוצבים בהר החרמון. הוא קיבל סקירה מבצעית ממפקד אוגדה 210 תא"ל ציון רצון, וממפקד יחידת האלפיניסטים סא"ל (במיל') מ', וקיים שיח עם המפקדים על פעילותם המבצעית בגזרה זו. בסקירה הציגו המפקדים בפניו את הכוחות שנמצאים בחזית הצפונית, ודיברו על האפשרויות העתידיות בגזרת חטיבה 188 שעלתה לצפון לפני כשבוע מעזה.
לאחר מכן נפגש ראש הממשלה עם המפקדים והלוחמים ושמע מהם על פעילותם והתייצבותם בגזרה מתחילת המלחמה, ועל נכונותם להמשך הלחימה. נתניהו אמר ללוחמים: "בצפון יש לנו יעד פשוט - להחזיר את התושבים. כדי להחזיר את התושבים אנחנו צריכים להחזיר את תחושת הביטחון, וכדי להחזיר את תחושת הביטחון צריכים להחזיר את הביטחון - וזה יושג. לא נרפה מזה. נשיג את זה באחת משתי דרכים: בדרך צבאית - אם נידרש, או בדרך מדינית - אם יתאפשר. אבל בכל מקרה בחיזבאללה צריכים להבין - אנחנו נחזיר את הביטחון. אני מקווה שהמסר הזה ייקלט שם".