שני צעירים חילצו שלשום (שישי) בחוף הים בנהריה נערה בת 15 שטבעה בים הסוער. בתיעוד מהמקום, נראים השניים מוציאים מהמים את הנערה כשהיא מחוסרת הכרה ולא מגיבה. צוות מד"א פינה אותה למרכז הרפואי לגליל בעיר במצב בינוני.
ח"כ אחמד טיבי, הפיץ את התיעוד בחשבונו ברשת X, וכתב: "בחוף הים בנהריה, אמא צועקת שהבת שלה נערה בת 14 טובעת. שני צעירים, אדהם נאבולסי מכפר יאסיף ועוד צעיר שלא זוהה, היו בטיילת, סיכנו את חייהם ונכנסו למים הסוערים והצילו אותה. היא מתאוששת בבית החולים. כל הכבוד".

"אני לא רוצה להגיד שאני גיבור", אמר אדהם נאבולסי (32) הבוקר בשיחה עם ynet. "אני שמעתי צעקות ולא חשבתי לרגע מה לעשות ומה לא לעשות, כשהתקרבתי למקום ראיתי שיש בחורה שהראש שלה כבר בתוך המים, שהיא טובעת, שהיא עם אפס כוחות. לא חשבתי לרגע אם לקפוץ מעל הגדר ולהיכנס לאבנים. אני ובחור שלא הכרתי, הוצאנו אותה לאבנים".
הדיווח על הטביעה בחוף גלי גליל בנהריה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר בשעה 19:35. צוות מד"א העניק לנערה טיפול רפואי במקום ופינה אותה לבית החולים. היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, מצבה השתפר ומוגדר כעת קל. נאבולסי סיפר הבוקר כי בחוף שבו חילצו את הנערה היו מערבולות. "זה קצת היה לקחת סיכון, לקפוץ למים? לא לקפוץ למים? עשינו את מיטב יכולתנו, דאגנו לבחורה, דאגנו למשפחה שלה וגם ביקרתי אותה בבית חולים, ראיתי שהיא בריאה, שלמה ומדברת. כשהוציאו אותה מהמים בא חובש ועשו לה החייאה, המצב שלה היה מאוד גרוע".

נאבולסי התייחס לציוץ של ח"כ טיבי, ולהפצת התיעוד מרגעי החילוץ. "אני לא חושב שהעניין הוא של בחור ערבי שהציל יהודיה. יש משפט שאומר 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו, יש נפש שזקוקה לעזרה, צריך לעזור לה, בלי לחשוב מה הדעה ומה העדה שלה. יש גם פסוק כזה בקוראן: 'מי שהציל נפש, כאילו שהציל את כל העולם והחיה את כל העולם'.
בהזדמנות הזו אני רוצה להגיד שכואב לי על המגזר שלנו", הוסיף נאבולסי, "כל יומיים וחצי יש בחור או בחורה שטובעים בדם שלהם, זה מה שמכאיב יותר. אני בתור אדהם נאבולסי, לא חשבתי איך להציל את הנפש הזאת, אבל אצלנו במגזר כל יומיים וחצי נפש נהרגת. צריך שהמדינה והמשטרה וכל מי שיכול שיעצרו את זה. אני בא לנהריה בשביל השקט והמנוחה שלי. בתור אזרח אני מרגיש שהאירועים שקורים, האלימות, אנשים נהרגים סתם".