שי בן שלמה, תושב אלעד שנפצע באורח קשה בפיגוע בעיר בצאת יום העצמאות, שוחרר אתמול (רביעי) מבית חולים שיבא בתל השומר. בן שלמה תועד כשהוא עומד על רגליו ומחבק את ילדיו. עם שובו לביתו, בני משפחתו קיבלו אותו בשירת הודיה יחד עם מחלקת הנוער של העירייה, יחד עם תנועת הנוער "אריאל", בחורי הישיבות בעיר, ראש העיר ישראל פרוש וסגנו אבי שטרן.
2 צפייה בגלריה
שי בן שלמה משוחרר מבית החולים
שי בן שלמה משוחרר מבית החולים
עבר סדרת ניתוחים ותהליך שיקום. בן שלמה עם אחד מילדיו בשובו לביתו
(צילום: אריאל אלחרר)
2 צפייה בגלריה
שי בן שלמה משוחרר מבית החולים
שי בן שלמה משוחרר מבית החולים
שירת הודיה וברכות. שי בן שלמה בקבלת הפנים החגיגית באלעד
(צילום: אריאל אלחרר)
בן שלמה היה בפארק עם ארבעה מילדיו בזמן הפיגוע. המחבלים התנפלו עליו כשהם חמושים בגרזנים ופצעו אותו באורח קשה בראשו. ילדיו, למרבה המזל, לא נפגעו. בן שלמה פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם אושפז כשהוא מורדם ומונשם. הוא עבר סדרת ניתוחים ורק לאחר 10 ימים שב להכרתו. בסיום תהליך השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר, כאמור, שוחרר אתמול לביתו. בן שלמה התרגש מקבלת הפנים והודה לכל עם ישראל על התפילות להחלמתו.
את הפיגוע ביצעו המחבלים אסעד אל-ריפאעי וסובחי אבו שקיר, שעבדו לפני כן באלעד. בפיגוע נרצחו תושבי אלעד יונתן חבקוק ובועז גול, ואורן בן יפתח, תושב לוד. לאחר הרצח ופציעת אזרחים אחרים, שני המחבלים נמלטו ליער הסמוך לאלעד.
בתום סריקות נרחבות שנמשכו מספר ימים, הם אותרו מסתתרים בסבך ונעצרו. בחודש שעבר הוגש נגדם כתב אישום בגין שלושה מקרי רצח בנסיבות מחמירות של מעשה טרור, ועוד חמישה ניסיונות רצח.