שבועיים לאחר שמטופל בן 79 הותקף בבית החולים לבריאות הנפש שלוותה, הוא מת מפצעיו במרכז הרפואי שיבא בתל השומר - דקות לאחר שהוגש כתב אישום נגד מאושפז אחר בבית החולים, תושב רעננה בן 38. התוקף נאשם בניסיון רצח, אבל בעקבות המוות האישום צפוי להשתנות לרצח. לאחר מכן הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית לבדוק כשירותו לעמוד לדין.
המקרה אירע ב-13 ביולי, בשעת לילה מאוחרת. בבית החולים לבריאות הנפש אמרו כי המטופל תקף את הגבר במהלך התקף פסיכוטי, והודו אז כי מדובר באירוע חריג מאוד שכמותו טרם נראו. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת עד להגשת כתב האישום בבית המשפט המחוזי בלוד. לכתב האישום צורפה בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
בית החולים שיבא
בית החולים שיבא
הקורבן מת מפצעיו בבית החולים שיבא, שם אושפז לאחר התקיפה
(צילום: נדב אבס)
בקופת החולים כללית, שבית החולים שלוותה נמצא תחת אחריותה, אמרו לפני שבועיים כי "מדובר באירוע חריג וחמור שאירע בשעה 03:05 לפנות בוקר בשעה שהמטופלים ישנו".
לדבריהם, "מטופל הנמצא באשפוז כפוי התעורר משנתו והחל להכות ללא כל סיבה מטופל אחר בזמן שישן. אנשי הצוות שנזעקו מיד לחדר כדי להפריד ולרסן את המטופל המכה נפגעו תוך מאמצי ההשתלטות עליו, ובמקביל הוזמנה משטרה שלקחה את המטופל".
עו"ד בועז קניגעורך דין בועז קניג
עו"ד בועז קניג המייצג את הנאשם אמר בתגובה: "לנוכח ההתפתחות, הפרקליטות מבקשת להגיש כתב אישום מתוקן. נקבל את כתב האישום המתוקן, נלמד את חומר החקירה ונגיב בבית המשפט".