כשעתיים לאחר הפיגוע בסניף ארומה בתחנת הדלק בבית קמה, שבו נפצע באורח אנוש גבר כבן 50, כוחות המשטרה פשטו על ביתו של המחבל - פאדי אלטייף (22) מרהט, שנולד לאם תושבת העיר ולאב מרצועת עזה. הוא גדל ברצועה עד גיל 18, ובארבע השנים האחרונות עבר לישראל ואף קיבל תעודת זהות כחולה.
מחקירת המשטרה עולה כי היו אינדיקציות מוקדמות לרצונו לבצע פיגוע, זאת במסגרת ממצאים שאותרו בדיעבד בביתו. מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי, שהגיע לזירה, אמר: "מדובר במחבל שעד גיל 18 גדל בעזה. הוא התחתן וביצע פיגוע".
2 צפייה בגלריה
זירת פיגוע הדקירה בצומת בית קמה
זירת פיגוע הדקירה בצומת בית קמה
זירת פיגוע הדקירה בצומת בית קמה
מוקדם יותר המחבל דקר בסניף ארומה גבר כבן 50 ופצע אותו כאמור באורח אנוש. צוותי מד"א פינו את הפצוע, תוך ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לפי המשטרה, במהלך הפיגוע נפצע גם גבר כבן 65 באורח קל. המחבל התגנב מאחורי הקורבן ודקר אותו, אך הפצוע הספיק לירות בו ולנטרל אותו.
מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן, סיפר כי המחבל הגיע רכוב על קורקינט, נכנס לארומה, ותקף את הגבר. "הוא הגיב בירי ונטרל את המחבל. אנחנו ערוכים במספר זירות ולגמרי שולטים באירוע".
2 צפייה בגלריה
תיעוד: פיגוע הדקירה בצומת בית קמה
תיעוד: פיגוע הדקירה בצומת בית קמה
תיעוד פיגוע הדקירה בצומת בית קמה
הפיגוע אירע בצל המתיחות המתגברת ברקע חודש הרמדאן ואמר כי "אנחנו פרוסים ברחבי הארץ. אני קורא לציבור לגלות ערנות לאנשים חשודים ופריטים חשודים. אנחנו ממשיכים במאמצים, ומפעילים יחידות מיוחדות ומתנדבים כדי לכסות את כל הארץ בכל המוקדים".