4 צפייה בגלריה
רחלי ויניב סימן טוב
רחלי ויניב סימן טוב
ההורים רחלי ויניב סימן טוב. "עניין של חיים ומוות"
ארבעה בני משפחה ישראלית שהייתה בדרכה מאריאל לביתה ביישוב עלי בבנימין נפצעו הערב (ב') באורח קל לאחר שהותקפו באבנים ליד הכפר הפלסטיני לובן. ההורים יניב ורחלי סימן טוב, וילדיהם בני 5 ו-4, נלקחו לטיפול בבית החולים הר הצופים בירושלים.
המכונית המשפחתית אחרי פגיעת האבן:
האב יניב סיפר ל-ynet: "רגע לפני עלי, באזור הכפר לובן, שמעתי בום אדיר. לא ראיתי כלום כי הכביש חשוך. השמשה הקדמית בצד של אשתי נופצה והיא כוסתה ברסיסים. הייתה היסטריה באוטו ואשתי והילדים בכו. המשכתי בנסיעה לעלי ותוך כדי הזעקנו עזרה. לאשתי נכנסו רסיסים לעיניים וגם הילדים נפגעו אבל הם בסדר. זה עניין של חיים ומוות. אם האבן הייתה מפספסת ומתנפצת על החלון של הילדים היה עלול להיות אסון. ניצלנו בנס".
לפני כשבועיים, במקביל להתגברות אירועי יידוי האבנים באזור בשעות היום, נפגשו נציגים מתושבי עלי והסביבה עם הרמטכ"ל אביב כוכבי ועם שר הביטחון בני גנץ והתריעו בפניהם על הסכנה. התושבים טענו שיידוי האבנים מתבצע בסמוך לבית הספר בכפר לובן על ידי צעירים פלסטינים.
בעקבות כך פעלו בצה"ל מול אנשי הכפר ולאחרונה אף התחילו חיילים ללוות נערים הפלסטינים לבית הספר. בנוסף, ראשי הכפר טענו שיטפלו בתופעה. אלא שכעת יידוי האבנים התחדש בשעות הלילה.