לילה לא שקט בלבנון, בסוריה - וגם בגולן: התקשורת הלבנונית דיווחה הלילה (בין שבת לראשון) על תקיפה אווירית ישראלית במזרח העיר בעלבכ, כ-100 ק"מ מגבול ישראל. לאחר כשעה צה"ל אישר את הדיווחים, ומסר כי חיל האוויר תקף במקום סדנת אמצעי לחימה של חיזבאללה.
זמן קצר לאחר התקיפה בוצעו כ-50 שיגורים לעבר הגולן, ואזעקות נשמעו באזור. ארבע מהרקטות יורטו, בעוד שהנותרות נפלו בשטחים פתוחים. במקביל, ברשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דווח על תקיפה ישראלית בפרברי בירת סוריה, דמשק.

בערוץ הלבנוני "אל-מנאר" השייך לחיזבאללה דווח כי מטוסי קרב ישראלים תקפו בטילים את אזור אל-עסירה שבבעלבכ. מושל בעלעבכ, בשיר חדר, אמר לאחר התקיפה כי "מטוסי קרב ישראלים ממשיכים לטוס בשמי בעלבכ. אנחנו מבקשים מהתושבים לנקוט זהירות ולא להתקרב לאזור התקיפה". מאוחר יותר דובר צה"ל אישר כאמור כי מטוסי קרב תקפו סדנת אמצעי לחימה של חיזבאללה בעיר שבעומק לבנון.
גורם לבנוני בכיר אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי לפחות שלושה בני אדם נפצעו בתקיפה, לאחר שבדיווחים ראשוניים נמסר כי יש הרוגים בתקיפה, בנוסף לפצועים.

1 צפייה בגלריה
תיעוד לבנוני מהתקיפה בבעלבכ
תיעוד לבנוני מהתקיפה בבעלבכ
תיעוד לבנוני מהתקיפה בבעלבכ
זמן קצר לאחר התקיפה אזעקות נשמעו באצבע הגליל, ותושבים באזור דיווחו על יירוטים שנצפו בין היתר בנהריה ובשמי הגולן.
מצה"ל נמסר כי זוהו כ-50 שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל, ובסגירת מעגל מהירה כלי טיס של חיל האוויר תקפו את המשגרים שמהם זוהו חלק מהשיגורים. ברשת אל-מיאדין המזוהה עם חיזבאללה נטען כי המטח של חיזבאללה לגולן כוון לשני בסיסי צה"ל, ובמסגרתו נורו 60 רקטות.
בנוגע לתקיפה בסוריה דווח במרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, גוף המזוהה עם האופוזיציה למשטר אסד, כי נשמעו פיצוצים באזור דמשק והופעלו מערכות ההגנה האווירית. לפי "קול הבירה" הסורי, המזוהה אף הוא עם האופוזיציה, התקיפה הישראלית בסוריה כוונה למוצבים צבאיים באזור אל-קלמון, באזור הכפרי של דמשק.