2 צפייה בגלריה
גיא הוכמן הציל אישה בהתקף פסיכוטי שיר דהן
גיא הוכמן הציל אישה בהתקף פסיכוטי שיר דהן
"כל שליח נוסע כמו משוגע כדי לעשות יותר כסף". גיא הוכמן
(צילום: משי בן עמי)
אמו של הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן נפצעה היום (חמישי) באורח בינוני לאחר שנפגעה מקורקינט חשמלי ברחוב הוברמן בתל אביב. בעקבות זאת, קרא ברשתות החברתיות לעיריית תל אביב לאסור על השימוש בכלים החשמליים. "אמא שלי, אישה בת 70, הלכה לפגוש חברה בהבימה וסיימה בטיפול נמרץ בגלל רוכב קורקינט שטס על המדרכה. עיריית תל אביב, תעיפו את הכלי הזה ותצילו חיים".
בעודו ממתין מחוץ למחלקה הנוירוכירורגית באיכילוב, הוכמן אמר ל-ynet כי "אמא שלי מאושפזת בטיפול נמרץ עם חבלת ראש. במשטרה אומרים שהיה רוכב קורקינט חשמלי על המדרכה. עיכבו אותו לחקירה, אבל בוחן תאונות דרכים יגיע לטפל בעניין רק ביום ראשון". הוא הוסיף: "אין משהו יותר גרוע מזה. בא לי למות, זאת אמא שלי. היא האישה הכי פעילה בעולם, היא כל היום עם הילדים".
2 צפייה בגלריה
הפוסט שפרסם הסטנדאפיסט גיא הוכמן
הפוסט שפרסם הסטנדאפיסט גיא הוכמן
הפוסט שהעלה הוכמן
(מתוך פייסבוק)
הוכמן, שבשנה שעברה השתתף בקמפיין של הרשות לבטיחות בדרכים להעלאת מודעות לרכיבה בטוחה בקורקינטים ואופניים חשמליים, תקף: "הקורקינטים האלה הם אסון. כל שליח וולט שרוצה לעשות יותר כסף נוסע כמו משוגע כדי להספיק כמה שיותר משלוחים. מי שחושב שהוא מספיק אחראי צריך לחתום על רישיון, בדיוק כמו אופנוע".
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב דן הבוקר בשעה 11:26. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לרחוב הוברמן בתל אביב העניקו לאמו של הוכמן טיפול רפואי ופינו ואתה כאמור לבית החולים איכילוב כשמצבה בינוני.
סגנית ראש העיר תל אביב, מיטל להבי, אמרה בספטמבר האחרון ל-ynet radio כי הקורקינטים החשמליים אכן יכולים להוות סכנה, אך ציינה כי יש להסתגל לנוכחותם בערים ובכבישים. בנוגע לאפשרות של הטלת איסור גורף על שימוש באופניים ובקורקינטים חשמליים אמרה אז להבי כי "אני יכולה להיות פופוליסטית ולומר שאני בעד, אבל זה לא הולך לקרות. בתל אביב הכלים האלה מספקים 170,000 רכיבות ביום. הכלים האלה משרתים אנשים רבים - תפקידנו הוא להחדיר תרבות של התנהלות נכונה".