2 צפייה בגלריה
אבטחה ליד בית העלמין הצבאי שבנתניה
אבטחה ליד בית העלמין הצבאי שבנתניה
ארכיון
(צילום: יאיר שגיא)
המשטרה עצרה גבר בן 40, תושב ראש העין, שחשוד כי דרס אתמול (חמישי) הולך רגל עם אופנוע גנוב בזמן שנמלט משוטרים ברמת גן. החקירה בעניין נמשכת.
התקרית אירעה אתמול בצהריים כששוטרים הורו לרוכב האופנוע לעצור לבדיקה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. במשטרה אמרו כי הרוכב התעלם והמשיך בנסיעה מהירה, תוך סיכון ממשי של משתמשי הדרך.
לפי המשטרה, האופנוע הנמלט הגיע לרחוב מבצע קדש ונסע במהירות לעבר השוטרים שהמתינו במקום וסיכן אותם. אלו ירו לעבר חלקו האחורי של האופנוע, ובמהלך מנוסתו פגע הרוכב בהולך רגל, ונמלט מהמקום. הולך הרגל, כבן 30, פונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
הזירה בחולון, שלשום
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
לאחר כמה שעות עצרה המשטרה את בעל האופנוע, שטען כי כלי הרכב נגנב וכן כי הוא לא היה הנהג בתקרית. בהמשך שוטרי תחנת בני ברק איתרו כאמור את החשוד והאופנוע, והוא נעצר ונלקח לחקירה.
שלשום נהרג בחולון רוכב קטנוע בן 72 מפגיעת רכב גנוב בעת בריחת החשוד. במשטרה אמרו כי במהלך פעילות יזומה מול חוליית חשודים בגניבת רכב, התקבל דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בחולון. השוטרים חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו. השוטרים ירו לעבר החשוד, שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות ופגע בקטנוע וכן ברכב נוסף. הוא נמלט, וטרם נעצר.
רכב נוסף שלפי החשד שימש גם הוא את חברי החוליה בחולון נעצר על ידי השוטרים. שני החשודים בגניבת הרכב - תושב קלנסווה בן 38 ותושב אום אל פחם בן 33 - נעצרו והובאו לחקירה בתחנה.