הראיות לפשעי המלחמה והפשעים נגד האנושות שביצע חמאס הולכות ונערמות: העיתון "וושינגטון פוסט" דיווח בצהריים (יום ג') כי צוותי איכון ואימות מידע העריכו שלפחות ארבעה אזרחים ישראלים שנלקחו כבני ערובה על-ידי חמאס בקיבוץ בארי ביום שבת נרצחו לאחר מכן. הדיווח נשען על שני סרטונים שצולמו בזה אחר זה, כשבראשון נראים הארבעה חיים, ובשני – מתים.
לפי העיתון, בסרטון הראשון נראים בני הערובה מובלים על-ידי חמושים במדי צבא כשעה וחצי אחרי תחילת המתקפה. הם נראים כשידיהם קשורות מאחורי גבם וחלקם יחפים, ובאופק נראה עשן מיתמר. האיש שמצלם את הסרטון נשמע צועק עליהם בעודם מוצעדים לעבר צומת עם שער, בדרך החוצה מבארי לכיוון עזה.
הכותרת
מאחורי הקלעים של המשא ומתן להשבת השבויים והחטופים
26:25
בסרטון שני, שהופץ בטלגרם ב-8 באוקטובר, נראות לפחות ארבע גופות ליד אותו שער, ומומחי האיכון רולו קולינס ובנג'מין דן ברייבר הצליחו לאמת שזהו אותו המקום. לפי "וושינגטון פוסט", ארבע הגופות תואמות את המאפיינים הפיזיים של האזרחים שנראו בסרטון המוקדם יותר, בהם השיער והבגדים.
נכון לאמש, נזכיר, התגלו בקיבוץ בארי לפחות 108 גופות, של גברים, נשים וילדים.
בתיעוד אחר שהגיע לידי ynet, משער הכניסה לבארי, ניתן לראות כיצד פתחו המחבלים באש על אזרחים שישבו ברכב, הטילו את גופותיהם לכביש – וגנבו את המכונית, בדרך להמשך מסע ההרג.
כלי תקשורת בכירים ברחבי העולם משקיעים ביממה האחרונה מאמצים בניסיון להצליב סרטונים, תמונות ונתונים אחרים כדי להביא לקוראים ולצופים את פרטיהם המאומתים של מעשי הטבח המחרידים. שיטות דומות שימשו בשנים האחרונות את העיתונות העולמית כדי לתעד פשעים בזירות טבח אחרות, בהן בוצ'ה שבאוקראינה.
BBC הבריטי דיווח לקוראיו על סרטון ממצלמת רכב של אחת המכוניות במסיבת היער ברעים, שצולם ביום שבת ב-9:23 ובו נראים שלושה מהמחבלים. אחד מהם נראה גורר גבר פצוע בחולצתו, ואחר נראה מתקרב לאדם שכנראה העמיד פני מת מתחת למכונית – ויורה בו למוות. בהמשך מופיעה קבוצה של כמה פלסטינים שבאה לבזוז ציוד, ומגלה שני ניצולים – גבר ואישה – מסתתרים, והיא לוקחת אותם מהמקום.
1 צפייה בגלריה
 חרבות ברזל BBC ניתח את תמונותיהם של מחבלים מהטבח ב מסיבה ב רעים
 חרבות ברזל BBC ניתח את תמונותיהם של מחבלים מהטבח ב מסיבה ב רעים
ההצלבה של BBC: המחבל בתמונה האמצעית נראה במדי שוטרים
אנשי ה-BBC ניתחו את תמונות החמושים שהופיעו בפנים חשופות בתיעוד הזה, וניתחו אותן באמצעות תוכנות לזיהוי פנים. הם גילו כי תמונתו של אחד מהם תואמת בסבירות של 94-97% את תמונתו של שוטר במדים שמופיעה באתר האינטרנט של עיריית נוסיראת שברצועת עזה.