הדס קליין, עדת מפתח בתיק 1,000, מאיימת לתבוע את אלו שהפיצו כי ניהלה רומן עם ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן. בימים האחרונים פרסמו גורמים ברשתות החברתיות רמיזות על רומן שהתנהל בין הצדדים ועל כך שהיא נסעה לביתו הפרטי של כהן. הרמיזות הללו הן חלק מקמפיין מתמשך להטיל דופי בקליין וזאת בניסיון לערער על אמינות עדותה. קליין, העוזרת האישית לשעבר של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, העידה במשפט על הקשרים של השניים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
1 צפייה בגלריה
הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט
(צילום: עמית שאבי)
בעקבות הרמיזות היא כתבה הערב (שלישי) ברשת X (לשעבר טוויטר): "עקבתי בתדהמה וזעזוע אחרי הציוצים המרושעים, התגובות האכזריות והקונספירציות המטורללות, לרמיזה הבוטה, המכוערת, של 'הנתבע על ידי' באכסניה שבה ליהג, שלא הותירה מקום לפרשנות אחרת, על טיב היחסים ביני לבין יוסי כהן. חשוב לי להודיע כי כל המטנפים/ות, אם בגלוי ואם ברמיזה, על רומן ביני לבין יוסי כהן, ישלמו עד האגורה האחרונה על הפצת השקר החמור והבזוי שלא יימחל ולא ייסלח. ולכל האנשים הטובים מקרוב ומרחוק תודה על המילים החמות והטובות, על הדאגה הכנה והאמיתית, על האמון והחיבוק החזק שתמיד מחממים את הלב ובמשנה תוקף ביום מטלטל זה".
מאז עדותה ניסו גורמים שונים לאיים ולהטריד את קליין. בחודש שעבר הגישה הפרקליטות לבית משפט השלום בתל אביב כתבי אישום נגד מאיר דעבול (55) מרמת גן ופנחס גריבי (66) מבאר שבע, בגין עבירה של הטרדת עד ב"תיקי האלפים", לאחר שהטרידו את קליין. במקביל, היא הגישה שורה של תביעות דיבה לאחר שספגה השמצות ברשתות על רקע עדותה.