3 צפייה בגלריה
תמיר מזרחי
תמיר מזרחי
"היה ילד טוב, מלא בשמחת חיים". תמיר מזרחי
תמיר מזרחי, בן 15 מקריית עקרון, הוא הנער שנהרג אמש (שבת) בתאונת דרכים ביישוב. תמיר הורכב על אופניים חשמליים ונפגע מרכב כ-100 מטרים מביתו. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותו. אביו, שלומי, סיפר שהמשפחה החליטה לתרום את קרניות עיניו של תמיר. "במותו העניק מאור עיניים לאנשים אחרים, זה היה ילד של נתינה", אמר האב.
הבוקר הגיעו חברים ובני משפחה לבית משפחת מזרחי, להיות לצד ההורים, בת חן ושלומי והאח בן ה-22. האח הבכור בן ה-25 נמצא בטיול במקסיקו, שם קיבל את הבשורה המרה והוא עושה את דרכו לישראל. הלווייתו של תמיר תתקיים מחר בבית העלמין בקריית עקרון.
האב סיפר כי "אתמול כל היום הוא היה בבית, לקראת 18:00 בערב אמר שהוא יוצא לסיבוב, יצא ולא חזר". תמיר נפגש עם קרוב משפחה שהתגייס ביום חמישי האחרון ויצא לחופשת שבת. קרוב המשפחה הרכיב את תמיר על האופניים החשמליים.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה בקריית עקרון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
לדברי שלומי, "אחרי כשעה האבא של החבר, שהוא גם קרוב משפחה שלנו, התקשר ואומר לי 'צא החוצה, הילדים עשו תאונה'. יצאתי, הסתכלתי שמאלה וראיתי תאונה כ-100 מטרים מהבית שלנו. רצתי לשם, חשבתי מכה ברגל או ביד או שפשוף או שבר מקסימום. ראיתי שני אמבולנסים עוברים אותי, הגעתי למקום וראיתי את תמיר שלנו שוכב על הרצפה. צעקתי לו 'תמיר, תמיר', אין תגובה, הוא שוכב על הכביש עם שלולית דם, קיבל מכה בראש. פינו אותו לבית חולים, הרופאים ניסו לעשות הכול ולא הצליחו".
תמיר למד בתיכון קציר ברחובות והיה אמור לעלות לכיתה י'. הוא תכנן ללמוד במגמת ספורט בכדוריד. האב סיפר שתמיר התכונן בחופשת הקיץ לשנת הלימודים הבאה. "היום הוא היה צריך ללכת עם אמא שלו לקנות ספרים ואת שאר הציוד לקראת שנת הלימודים", אמר שלומי. "הוא הבטיח שהשנה ילמד ברצינות, ראיתי אותו בחופש לומד לקראת השנה הקרובה".
3 צפייה בגלריה
תמיר מזרחי
תמיר מזרחי
תמיר מזרחי
האב אמר שאינו יודע פרטים רבים על התאונה. הנהגת הפוגעת, צעירה כבת 20 תושבת היישוב, עוכבה לחקירה. קרוב המשפחה שהרכיב את תמיר נפצע באורח קל והוא צפוי להיחקר בסיום ההליך הרפואי. "תמיר היה ילד זהיר, לא הרפתקן, התרחק מכל הדברים המסוכנים וזה הגיע אלינו הביתה. תמיר היה ילד טוב, מלא בשמחת חיים, תמיד שר, סיפר בדיחות, היה זה שמצחיק בכיתה. אמרתי לו לא פעם, תהיה מצחיק בהפסקות אבל תהיה רציני בשיעורים".
ראש המועצה, חובב צברי, מסר כי "המועצה המקומית קריית עקרון כואבת את כאב מותו של צעיר, בן היישוב. אירוע מצער וכואב, תאונה מיותרת. אני מבקש מכל נהג ומכל רוכב לשמור על כללי הזהירות והבטיחות, לשמור על החיים. אנא שמרו על חייכם וחזרו הביתה בשלום. אני שולח את תנחומיי העזים למשפחה, המועצה מלווה ונמצאת לצידם בתקופה טרגית זו".