מרינה מלינובסקי, בת 30, נמצאה בצהריים (שלישי) דקורה וללא רוח חיים ברחוב זרח בשכונת התקווה בתל אביב. גופתה נמצאה בין שני בניינים עם פצעי דקירה וסימני אלימות - כשהיא מכוסה בשמיכה. היא נמצאה עם חבלות בפניה. המשטרה עצרה גבר בן 57 בחשד לרצח האישה.
בשעה 15:19 התקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה דיווחו על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בתל אביב
זירת הרצח בתל אביב
זירת הרצח בתל אביב
(צילום: סער הס)
3 צפייה בגלריה
השוטרים בזירת הרצח בתל אביב
השוטרים בזירת הרצח בתל אביב
השוטרים בזירת הרצח בתל אביב
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
מרינה מלינובסקי ז"ל
מרינה מלינובסקי ז"ל
מרינה מלינובסקי ז"ל
פרמדיקית מד"א שרה שיטרית סיפרה: "האישה נמצאה שכובה בסמטה כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות והיא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום". המתנדב יעקב שטינמץ מארגון זק"א הוסיף כי "בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ שפועלים במקום. הגופה תועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית".
שוטרי תחנת דרום תל אביב יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון פתחו בחקירה ואספו ראיות בזירת האירוע. על פי החשד, מדובר ברצח על רקע פלילי. רונן נח קצין אח"מ תחנת ת"א דרום: "בשעות הצהריים התקבל דיווח על גופת אישה ללא רוח חיים ברחוב. מי שקרא לנו זה צוות מד"א. שוטרי תחנת דרום ת"א הגיעו למקום ביחד עם צוות זיו והתחלנו לבדוק את הזירה".
לזירה הגיעו גם סגן מפקד מחוז תל אביב תת-ניצב מאיר אליהו ומפקד מרחב איילון תת-ניצב חיים בובליל, שהקימו הערכת מצב והטילו את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז.

מדובר באישה העשירית שנרצחה מתחילת 2024. בישראל נרצחות בכל שנה כ-20 נשים, וכתבתנו לענייני רווחה הדר גיל-עד מסבירה כי 10 נרצחות זה מספר דרמטי להגיע אליו כבר באמצע חודש מרץ.