הרוחות באילת עדיין סוערות בעקבות הרצח של זהבה דמרי ז"ל, שעל פי החשד נרצחה על ידי בן זוגה. מעצרו הוארך אתמול (ו') בשישה ימים. "הוא היה אדם קנאי ומאוד אובססיבי כלפיה. הוא היה שקט ומופנם – מתברר שזה השטן בהתגלמותו", אמרה קרובת משפחתה דליה שושני-הרשטיג.
1 צפייה בגלריה
זהבה תמרי ז"ל ואשר אבוחצירה
זהבה תמרי ז"ל ואשר אבוחצירה
זהבה דמרי ז"ל
(מתוך פייסבוק)
"זהבה הייתה אישה טובה, טהורה ומיוחדת. כל סיפור הרצח פשוט הרס אותנו, עדיין קשה לנו לעכל את מה שקרה. כולנו המומים ולא מפסיקים לבכות", הוסיפה דליה. "היא רק רצתה ליהנות מהחיים אחרי שתי מערכות גירושין".
זהבה עבדה כדיילת יופי בסופר פארם ולאחרונה יצאה לחל"ת מהעבודה. ביום חמישי שעבר, היום שבו נרצחה, היא הייתה אמורה לערוך אירוע הפרשת חלה אצלה בבית. הכל כבר היה מוכן לקראת האירוע, אך זמן קצר לפני שהגיעו המוזמנות היא נרצחה בביתה.
המשטרה עצרה את בן זוגה בחשד שרצח את זהבה. "היא אמרה לי לאחרונה שהיא עומדת להיפרד ממנו, ואני מעריכה זאת הסיבה שהוא רצח אותה, אבל אף אחד לא האמין שזה יקרה. אני, אישית, דיברתי איתו ביום רביעי בערב, יום לפני הרצח, כשפגשתי אותם אצל הבת שלי. צחקנו והכל היה בסדר".
"לא יאמן שזה קרה. הוא פשוט כפוי טובה", הוסיפה דליה, שבתה נשואה לבנה של זהבה. "כשהוא היה בשיקום בבית לוינשטיין היא טיפלה בו והייתה צמודה אליו חודש ימים, זה לא עשה לה טוב. לא הבנתי מה היא עושה איתו. קיבלנו רוצח שהיה בתוכנו, אפילו שמעתי שלפני חודש הוא היכה אותה".
דליה כבר נפרדה בעבר מבן הזוג, אך לבסוף חזרה אליו. "זהבה הייתה אישה אמיצה, אבל לא נעזרה בגורמים מקצועיים מוסמכים, ושילמה על כך בחייה", סיפרה דליה. "לפני כחצי שנה היא נפרדה ממנו, אבל ריחמה עליו. הוא היה שבר כלי אחרי שעבר אירוע מוחי והיא חזרה אליו".
"היא הייתה כמו אחותי הקטנה. כל הזמן הייתי איתה, ידעתי מה עובר עליה", הוסיפה דליה. "אני רק יודעת שזהבה היא אישה אמיצה והייתה מחזירה מלחמה. כנראה הוא הפתיע אותה עם הדקירות".