ווליד סאמי שהאב, נער בן 14 בלבד, נפגע אמש (שישי) מירי תועה לאחר שקנה פיצה בג'סר א-זרקא יחד עם אחותו הקטנה ממנו בחמש שנים. אלמונים ירו לעבר בניין, ושני האחים הצעירים, שבדיוק יצאו מהפיצרייה, מצאו את עצמם בזירת הירי. ווליד נפגע מאחד הקליעים ואושפז במצב אנוש בבית החולים הלל יפה בחדרה.
אמו, סמירה שהאב, שחזרה בשיחה עם ynet: "בני ואחותו בת ה-9 נכנסו לקנות פיצה, ואחרי שיצאו מבית העסק אלמונים ירו למבנה ופצעו את הילד שלי. אחותו תפסה אותו בידה. היא הרגישה בסכנת חיים והתחבאה במקום רחוק מהירי". לאחר מכן השניים מיהרו לאמם, שסיפרה: "אחרי שהילד שלי נורה הוא בא אליי ואמר לי 'אמא אני מרגיש שמשהו פגע בי'. לאחר מכן הוא איבד את הכרתו ופונה לבית החולים".
3 צפייה בגלריה
וליד סאמי שהאב
וליד סאמי שהאב
וליד סאמי שהאב. "אמא, אני מרגיש שמשהו פגע בי"
3 צפייה בגלריה
סמירה שהאב, אמו של ווליד בן ה-14
סמירה שהאב, אמו של ווליד בן ה-14
סמירה שהאב, אמו של ווליד בן ה-14. "נורה ללא כל סיבה"
"בני נורה ללא כל סיבה ואני חוששת לחייו מאוד", אמרה האם. הנער ובני משפחתו, ציינה האם, לא היו מסוכסכים עם אף אחד. לפי החשד אלמונים פתחו שם באש לעבר בניין כנקמה על הרצח בתחילת השבוע של נער אחר ביישוב, ג'לאל עמאש בן ה-17, ופגעו בטעות בשהאב. בימים האחרונים כבר היו ביישוב מספר אירועי ירי, הצתות רכבים והשלכות רימונים בעקבות סכסוך בין שלוש משפחות ביישוב שעמד מאחורי הרצח של עמאש.
"אני לא יודעת מה יעלה בגורלו, הוא במצב קשה. אני מחכה לראות אותו מדבר ומחייך". לבסוף דיברה בחשש על תופעת הפגיעה בבלתי-מעורבים בחברה הערבית: "לא קל להתמודד עם האירועים החמורים הללו ולעמוד בחיבוק ידיים. אני רוצה שהבן שלי יחזור אליי כדי שאוכל להגשים לו את כל שאיפותיו".
בבית החולים הלל יפה עדכנו כי מצבו של שהאב ממשיך להיות אנוש, קריטי ולא יציב: "הוא מאושפז בטיפול נמרץ כללי, עבר מספר ניתוחים, וצוות רב מערכתי נלחם על חייו כל העת", אמר ד"ר מוהנד גנאים, רופא ביחידה לטיפול נמרץ כללי של בית החולים.

3 צפייה בגלריה
ג'לאל עמאש
ג'לאל עמאש
ווליד נפגע בטעות מירי נקמה? ג'לאל עמאש, שנרצח בתחילת השבוע בג'סר א-זרקא
תושבת ג'סר א-זרקא נוספת אמרה ל-ynet: "יש לנו כביש ראשי שמשרת כל יום המון אנשים, ובאותו קטע תמיד מתרחשים אירועי ירי ואלימות קשה. הכביש הפך להיות הכי מסוכן. אני מפחדת שהבת שלי תצא לקנות דברים ולא תחזור".
עמאש, הנער שנרצח מוקדם יותר השבוע ונקמה על מותו לפי החשד הביאה לירי אמש, נורה למוות ביום שני בחנות ירקות ביישוב ששייכת לדודו. המשטרה הודיעה בהמשך כי עצרה 11 חשודים בחשד למעורבות ברצח. לפי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך בין שלוש משפחות המתגוררות ביישוב - שהאב, עמאש וטיארה - שבמסגרתו התרחשו בעבר כמה מקרי ירי לעבר בתים שהסתיימו ללא נפגעים, ובנוסף נתפסו כלי נשק ונעצרו חשודים.
רענן בן צור השתתף בהכנת הכתבה