ח''כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) העביר הלילה בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו את ההצבעה במליאת הכנסת ולעג לחברי הכנסת מהאופוזיציה, ובייחוד לחברי הכנסת הערבים. מעבר לכך שצילום בתוך המליאה נוגד את תקנון הכנסת, ח"כ כהן שוב השמיע קולות לעבר חברי הכנסת כאילו הם בהמות. לחבר הכנסת עופר כסיף אמר "אוסקוט, סגור ת'תריס" והוסיף קולות השתקה, ועל חבר הכנסת אחמד טיבי, רופא במקצועו, אמר: "לא הייתי נותן לו לטפל לי בכלב".
הוא הסביר לחברי הכנסת סביבו, בהם חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד ויו"ר ש"ס אריה דרעי כי "אתה מדבר איתם בשפה שלהם הם מבינים אותך, כמו כבש. אני לא אומר להם שקט בעברית כי הם לא מבינים עברית". גולן אמרה לו להגיד "ברה" לח"כית נוספת מהאופוזיציה, אז הוא הסביר: "ליהודים אני לא צועק 'ברה', רק גזגזי".
5 צפייה בגלריה
אלמוג כהן  במליאת הכנסת
אלמוג כהן  במליאת הכנסת
אלמוג כהן במליאת הכנסת
(צילום: שלו שלום)
5 צפייה בגלריה
אחמד טיבי, עופר כסיף
אחמד טיבי, עופר כסיף
"ברה, סגור ת'תריס". כהן נגד הח"כים הערבים
(צילום: יואב דודקביץ', עמית שאבי)
כשהוא מסתובב בין חברי הכנסת מהמליאה, אמר ח"כ כהן ליו"ר נעם, ח"כ אבי מעוז: "אנחנו בערב היסטורי, מנצחים על העריצות של גדול רומסי זכויות האדם, אהרן ברק". את נשיא העליון בדימוס כינה "צבוע חלול" וציין: "היום בערב אנחנו מצביעים ואומרים לו 'יאללה ברה, גזגזג'".
הוא השתמש במילות גנאי גם כשדיבר על חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד ואמרה כי "יש לה קול של עושה ספונג'ה. הרגה אותנו, הרגה, הרגה אותנו". על ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר "יש פה אורח קוראים לו לפיד חבר'ה, הוא הגיע לפה אני לא יודע מה הוא עושה פה, האיש הזה כמעט לא נמצא כאן. מאורע נדיר מאוד".
לאחר מכן כינה את האופוזיציה "טבעונית" ובזמן שח"כ מיכל שיר סגמן צעקה "בושה לדמוקרטיה" כהן הגיב: ''דרמה קווין, תיאטרון הבימה". הוא התייחס גם לח"כ יוראי להב הרצנו ואמר כי "הוא עבד בטברנה יוונית, עולה על שולחנות'', על ח"כ רון כץ, גם הוא מיש עתיד, אמר: ''פרובוקטור בלירה".
5 צפייה בגלריה
הוועדה המסדרת
הוועדה המסדרת
"קול של עושה ספונג'ה"
(צילום: יואב דודקביץ')
5 צפייה בגלריה
"צבוע חלול"
"צבוע חלול"
"צבוע חלול"
(צילום: גיל יוחנן)
5 צפייה בגלריה
יוראי להב הרצנו עולה על השולחן בועדת חוקה
יוראי להב הרצנו עולה על השולחן בועדת חוקה
"עבד בטברנה יוונית". להב-הרצנו על שולחן ועדת חוקה
(צילום: סיון חילאי)

ח"כ כהן כבר התבטא בעבר בשפה בוטה ומזלזלת כלפי חברי כנסת ערבים, ואתמול, בלייב בפייסבוק מתוך המליאה, הוא הצליח לרדת נמוך במיוחד - לעיני מאות עוקבים שצפו במופע המביש. בסיום ההצבעה אמר לעוקבים שלו "יש תחושה של היסטוריה, הכוח חוזר לעם, העם הוא הריבון והעם ינצח".
בציוץ בטוויטר היום, במקום להתנצל על כל האמירות שתיעד בעצמו, הוא בחר לבקש סליחה רק מחברת הכנסת בן ארי. "אתמול במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה❤️", כתב.