4 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת האירוע
תיעוד מזירת האירוע
זירת התאונה
(צילום: בנימין סעדיה, תיעוד מבצעי מד"א)
בן 68 נהרג הבוקר (יום ראשון) מפגיעת רכבת בין מחלף איינשטיין למחלף נתניה. צוותי מד"א קבעו את מותו במקום. ככל הנראה, מדובר באדם שבא לעבוד באזור שבו נמצאים שטחים חקלאיים. הוא אותר כשהוא לבוש באפוד זוהר. בעקבות התאונה רכבת ישראל הודיעה על שיבושים בתנועת הרכבות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
הדיווח על המקרה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 11:39. לפי מד"א, "חובשים ופרמדיקים דיווחו על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו".
4 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת התאונה
(צילום: יריב כץ )
4 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: יריב כץ )
4 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: יריב כץ )
פראמדיק מד"א דניאל סילוק סיפר: "עצרנו עם ניידת הטיפול הנמרץ בשולי כביש החוף והלכנו רגלית לפסי הרכבת. הפצוע שכב מחוסר הכרה ועם חבלת קשה מאוד בפלג גופו העליון. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום".
מרכבת ישראל נמסר: אדם אשר נכנס לשטח המסילה בניגוד לתקנות בסמוך לנתניה נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום של רכבת ישראל, משטרה ומד"א נמצאים במקום. בהנחיית המשטרה, הופסקה תנועת הרכבות באזור".
"לפי שעה ובאופן זמני רכבות מכיוון צפון תסיימנה נסיעתן בתחנת חדרה מערב, ומכיוון דרום בתחנת נתניה", נמסר. "לנוסעים מחיפה והצפון שיעדם תל אביב מומלץ להיעזר בשירותי תחבורה ציבורית חלופית הסמוכה לתחנות חיפה חוף הכרמל או מרכזית המפרץ. לנוסעים מהדרום ותל אביב שיעדם חיפה והצפון מומלץ להיעזר בשירותי תחבורה ציבורית הסמוכה לתחנות ת"א סבידור מרכז ות"א ההגנה".
סמוך לשעה 13:30 נמסר מהרכבת כי "באישור המשטרה, תנועת הרכבות באזור נתניה חוזרת לסדרה ובהדרגה".
מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על גבר בן 68 שנפגע מרכבת בקטע המסילה הסמוך ליישוב נווה איתמר. בוחני התנועה של במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה".