"הנשיאה חיות מעוררת את האויב"

עוד לפני המחאות וההתפתחויות סביב הרפורמה במערכת המשפט, השבוע החל בסערה סביב ח"כ גוטליב, שהאשימה את נשיאת בית המשפט העליון באחריות לפיגועים בירושלים. בריאיון לשרון כידון וישי שנרב היא סירבה לחזור בה - ותקפה עוד יותר את הנשיאה חיות. האזינו לריאיון שעורר סערה.

"לא מנהל משא ומתן כששמים לי אקדח לרקה"

רגע לפני שהציג את המתווה שלו, ובבוקר שאחרי המחאה הגדולה נגד המהפכה המשפטית, התראיין ראש האופוזיציה יאיר לפיד לאודי סגל ודוריה למפל. בריאיון הוא הגיב להזמנת הקואליציה להיפגש, והאשים את חד"ש-תע"ל שהם משתפים פעולה עם נתניהו והליכוד. האזינו לריאיון המלא.

מתווה ביטן לרפורמה במערכת המשפט

בבוקר שאחרי מתווה הנשיא לפשרה על הרפורמה במערכת המשפט, ח"כ דוד ביטן מהליכוד הציג את מתווה הפשרה שלו בריאיון לשרון כידון וישי שנרב. איזה נושאים עומדים על הפרק ועל מה הוא לא יתפשר? ואיך כל ההליך הזה יתנהל? האזינו לפשרת ביטן.

"אם היו אומרים שהשטח של אחרים - היינו נותנים את העצים בשמחה"

פינוי הכרם בבנימין הצית סערה בתוך הממשלה. בציונות הדתית האשימו את גלנט והליכוד, בן גביר וסמוטריץ' דרשו לקבל בהקדם את הסמכויות שהובטחו להם. באמצע הייתה בעלת הכרם, אמית בן אליה, שהתחננה בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל שישאירו את העצים בקרקע. האזינו לריאיון המרגש.

איך לבחור חציל למנה הטובה ביקום?

בכל שבוע דודו ארז ויואב רבינוביץ מדברים עם שף מוכר על מנת הדגל שלהם. השבוע הם הרחיקו לגבעתיים - וחשפו את הסוד הגדול מאחורי הסביח של עובד. האזינו.

המופע של שמחה רוטמן

פודקאסט אחד לסופש: במשך שנים הסתובב שמחה רוטמן במסדרונות הכנסת והציג את משנתו לכל דורש, עכשיו הוא ממובילי הרפורמה המשפטית. מההתנתקות שהשפיעה על עתידו, ועד לשיתוף הפעולה עם יריב לוין. הכירו את האיש שהפך למוקד המחאה ולכוכב הקואליציה