2 צפייה בגלריה
טקס נעילת אירועי יום הזיכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות הר הרצל ירושלים
טקס נעילת אירועי יום הזיכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות הר הרצל ירושלים
הופעה ללא מכרז. שרית חדד
(צילום: אולפני הרצליה)
על רקע מצבה הכספי הקשה של המשטרה והטענה למחסור בתקציבים, בחרו דווקא עכשיו במחוז חוף להזמין את שרית חדד להופעה מול כ-2,000 שוטרים. העלות: 176 אלף שקלים. כך נודע ל-ynet. המשטרה, נציין, הגישה בקשה לאשר את הסכום שדורשת חדד להופעה ללא מכרז.
2 צפייה בגלריה
אמיר דדון
אמיר דדון
יופיע בפני שוטרים בעלות נמוכה מחדד. אמיר דדון
(צילום: ענת מוסברג)
ועדת המכרזים של משטרת ישראל סיווגה את הבקשה להופעה של חדד כך שלא יהיה צורך במכרז לצורך אישור הסכום, על אף שמדובר בסכום לא מבוטל. לא כל שוטרי משטרת ישראל ייהנו מההופעה, אלא אחוז קטן מאוד של מי שמשרת במחוז חוף. את האירוע אישר סמפכ"ל המשטרה דוד ביתן, והוועדה אישרה כאמור את ההתקשרות ללא מכרז.
הופעה נוספת שמבקשת לקיים המשטרה והובאה בפני ועדת המכרזים היא הופעה של הזמר אמיר דדון עבור 200 לוחמי ימ"מ, שעלותה למשטרה 60 אלף שקלים - נמוכה משמעותית מהתעריף שגובה חדד להופעה אחת.
שוטרי להב 433 ביקשו גם הם הופעה של הסטנדאפיסט בן בן ברוך, במסגרת סיור לימודי של יחידת להב באילת, כחלק מערב גיבוש שהיחידה מתכוונת לקיים. הסכום שיגבה מהם בן ברוך יעמוד על 33 אלף שקלים.
ממשטרת ישראל נמסר: "לאחר שלוש שנים בהן לא נערכו ערבי הצדעה לשוטרים בשל מגפת הקורונה, ולשם הוקרה על פועלם למען ביטחון הציבור, נבדקת היתכנות לקיום מופע אמן עבור 2,000 שוטרים ובני/ בנות הזוג במהלך החודשים הקרובים. בחינה זו כוללת בין היתר, סקר אמנים, גובה השתתפות שוטרים בעלויות ועוד, אולם טרם התקבלה החלטה בנושא. ככלל, כל התקשרויות המשטרה עם גורמים חיצוניים נעשות בהתאם לנהלים ובכפוף לחוק המכרזים".