ביקש מהקופאי סיגריות - ושדד את המינימרקט: תושב קריית אונו, בן 30 המשרת במילואים, נעצר בחשד לשוד ובתום חקירה מהירה הוגש כתב אישום בעניינו. השוד אירע ביום שישי לפני כשבועיים, בשעות הבוקר המוקדמות. הנאשם הגיע למינימרקט כשהוא לבוש במדי צה"ל ועוטה מסכת סקי על הפנים, וכשברשותו מקלע מסוג "נגב". לאחר ששדד כ-2,000 שקלים מהקופה, נמלט מהמקום. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה:

חוקרי תחנת מסובים פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח בשעה 05:30 בבוקר, על שוד מינימרקט ברחוב ירמיהו בעיר. שוטרי התחנה הגיעו למקום ופתחו בחקירה, כולל איסוף ממצאים וראיות. החקירה העלתה כי הנאשם ניצל תחילה את העובדה שהקופאי לא היה בעמדה וניסה לפתוח את הקופה בעצמו. משלא הצליח, המתין לשובו של הקופאי וביקש לרכוש ממנו סיגריות.
בעת התשלום הנאשם הרים לפתע את הנשק הצה"לי שברשותו - מקלע מסוג "נגב", והניח אותו על דלפק הקופה. הוא כיוון את הקנה אל עבר הקופה ואל פלג גופו התחתון של הקופאי, והניח את אצבעו על ההדק. החשוד לקח את הכסף מהקופה תוך שהוא מבהיר כי הוא זקוק לכסף לצורך תשלום שכר דירה. לאחר מכן נמלט מהמקום.
המשטרה הצליחו להתחקות אחר החשוד ולהביא למעצרו פחות משבוע לאחר שאירע השוד. פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) כתב אישום בעניינו, בגין עבירת שוד בנסיבות מחמירות, לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים. מעצרו הוארך היום.
בדיון הארכת מעצרו אמרה פרקליטתו: "זה לא תיק רגיל. אני בטוחה שאדוני מבין שמדובר בפוסט-טראומה שפרצה עתה בעקבות הלחימה שלו בצוק איתן, והיא פרצה במלחמה הנוכחית. הוא מה-18.10.23 במילואים, לא מטופל, נמצא במצב סוער מאוד בעיצומה של לחימה, שזה הטריגר. יש פה נסיבות מאוד חריגות ומיוחדות".
נציג המשטרה אמר: "מדובר בחשוד שמשרת במילואים. מתוקף תפקידו יש לו גישה לנשק מסוג 'נגב' שהוא תת-מקלע. זה לא תיק שוד קלאסי, הוא מגיע עם נשק שמסוגל להרוג, ומבקש כסף. יכול להיות שהוא במצב כלכלי קשה. בן אדם מודה בחקירה הראשונה ובשנייה הכול משתנה. זה שהוא חייל שמשרת במילואים, באמת כל הכבוד והערכה לו ואני אומר זאת ברצינות, אבל זה לא מצדיק לבוא ולשדוד".