העמותה הכווייתית הבינלאומית "אל-רחמה" נמצאת ברצועת עזה מתחילת המלחמה, ומסייעת שם לתושבים מיומה הראשון דרך שני פרויקטים שהיא מנהלת. כעת היא החלה לרתום גם כוכבי רשת ערבים כדי להשאיר במודעות העולמית את המצוקה והסבל של תושבי עזה.

הפרויקט הראשון שהעמותה מנהלת, "עזה קוראת לך", מגיש סיוע דחוף כדי לתמוך בפצועים, נפגעים ועקורים בבתי ספר ברצועה כתוצאה מההפצצות וההרס. השני הוא קמפיין שנקרא "גוואלד למען פלסטין" שמנוהל בהשתתפות קבוצה גדולה של גופי צדקה ועוד עמותות כווייתיות, ובפיקוח של משרדי החוץ והרווחה הכווייתים.
שני משפיעני רשת עם יותר משני מיליון עוקבים כל אחד, דיאא עליאן הפלסטיני ותאמר בסייסו הירדני, גויס על ידי העמותה לבקשתם. בנוסף אליהם גויסו גם 26 רופאים מכל מדינות העולם. שני המשפיענים נכנסו לרצועת עזה כדי לתעד את משימות הסיוע ולסייע בהן, אבל בעיקר כדי לתעד את חיי העקורים ולפגוש את משפיעני הרשת העזתים. בסייסו ועליאן עוסקים הרבה בסוגיה הפלסטינית בתוכן שהם מעלים לרשתות, ואף מעבירים ביקורת על משפיעני רשת שלא עושים זאת.


כשהשניים הגיעו לרצועת עזה הם נישקו את האדמה והתפללו כאות תודה. יוצרי התוכן העלו עד כה לא מעט סרטונים שבהם הם נראים פוגשים עזתים, מראים את ההרס הרב בעזה ומסייעים להעביר סיוע הומניטרי לצפון הרצועה.
ירדן צירפה גם היא לאחת מהצנחות הסיוע האחרונות שלה לרצועה את אושיית הרשת מוחמד נביל, שמחזיק בארבעה מיליון עוקבים, כדי שיצלם את ההצנחות ויראה כמה ירדן דואגת לעם הפלסטיני.