גורם בהנהלת הוואקף האיסלאמי בחברון טען כי מתנחלים בליווי כוחות צה"ל פרצו לפנות בוקר למסגד א-ראס בדרום חברון, תלו דגלים בתוך המסגד והשמיעו שירים ברמקולים. לדברי הגורם, לאחר תיאום מול גורמי המנהל האזרחי הישראלי, המתנחלים עזבו את המקום והמסגד נפתח מחדש לתפילות כסדרן.