המשטרה עצרה אתמול (יום ב') גננת בת 40 מנצרת בחשד להתעללות בילדים בני ארבע בגן. הבוקר האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרה של הגננת ביממה.
החקירה נפתחה בעקבות תלונות של הורים לילדים בגן, שהכניסו מכשירי הקלטה לתיקים של ילדיהם. ההורים הציגו לשוטרים הקלטות שבהן נשמעות הגננת ועובדות בגן מתעללות לכאורה בילדים. המשטרה פתחה בחקירה סמויה, שבמהלכה נאספו ראיות נוספות.
בנוסף להגשת התלונה, ההורים אף התעמתו עם הגננת. אתמול הגיעה הגננת לתחנת משטרה כדי להגיש תלונה על הכפשת שמה, אך בעקבות ממצאי החקירה שנאספו עד כה, היא נעצרה.
1 צפייה בגלריה
אילוס אישה אזיקים
אילוס אישה אזיקים
(צילום: shutterstock)
בהקלטות שהציגו ההורים שומעים את אחת העובדות בגן צועקת, ועובדת אחרת מאיימת לפגוע בילד. "אני אדרוך על הבטן שלך ועל הבטן של אמא שלך, כלב", נשמעת אחת העובדות בקלטות. היא נשמעה מאיימת: "תענה למורה, תענה למורה מהר. גם את צריכה לענות למורה. הבנת? מהר לך תצבע. לך תצבע לפני שאני אפגע בך".
אבא לאחת הילדות בגן סיפר כי "הוציתי את הילדה מהגן אחרי שהיא בכתה כל הזמן, הרגשתי שהיא חוששת ממשהו. כל יום הייתה חוזרת עם פציעה. דיברנו עם האחראים והתלוננו, מקווה שהטיפול יהיה מקצועי גם מהצד של משרד החינוך ולא רק המשטרה".