דובר משרד החוץ הפקיסטני מסר במסיבת עיתונאים כי "המשא ומתן הטכני בהשתתפות המומחים בין ארה"ב לאיראן יתחדש בשבוע הבא בתיווך פקיסטני-קטארי".