מפגינים נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו טענו כי הותקפו אמש (שבת) בגשרים בכביש 4 בהוד השרון ובצומת העוגן. המפגינים דיווחו על כך למשטרה.
כ-20 מפגינים השתתפו הערב במחאה בהוד השרון, בגשר רמת הדר שמעל כביש 4. לדבריהם, כמה רוכבי טרקטורונים ואופנוע עצרו בסמוך להפגנה, השתוללו, היכו אותם בקסדה ואגרופים, והפילו כמה מהמפגינים על הקרקע.
2 צפייה בגלריה
מפגיני הגשרים הותקפו בהוד השרון על ידי רוכבי טרקטורונים
מפגיני הגשרים הותקפו בהוד השרון על ידי רוכבי טרקטורונים
אחד מהמפגינים שסיפרו שהותקפו בהוד השרון
אחד המפגינים סיפר כי לטרקטורונים ולאופנוע לא היו לוחיות רישוי. לטענתו, "אחד מהם נתן בעיטה לאחד המבוגרים. נעמדתי באמצע הגשר, חסמתי אותו כדי שלא יוכל לעבור. בתגובה הוא נתן לי מכה בראש עם הקסדה. זו המציאות, ישראל 2022".
המפגינים דיווחו למוקד המשטרה כי הותקפו, אך טרם הגישו תלונה. "כשמכונת הרעל של נתניהו מסיתה ומנרמלת את הקיצוניים ביותר, מה הפלא שהאלימות משתוללת. האלימות לא תרתיע אותנו. אנחנו חוזרים בהמונינו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהוא לא יחזור", מסרו המפגינים.
לאחר מכן דיווחו המוחים כי מפגינה הותקפה גם בצומת העוגן. לפי המפגינים, צעיר ברכב פרטי עצר ליד מפגינה בצמת העוגן וקילל אותה. לאחר מכן יצא מהרכב, ירק על המפגינה, תלש שלטים והצית אותם.
הפגנה דומה נערכה הערב גם בגשר ראשונים ליד ראשון לציון. "אנחנו ממשיכים גם היום בהפגנה על הגשר בתקווה שהאור ינצח והברית הבלתי קדושה בין תומכי הדיקטטורה התיאוקרטית, משיחית, המושחתת והחשוכה יינגפו במערכת הבחירות", אמרו המפגינים. "בתום ההפגנה, נצא לצעדת ההתעוררות בעיר רחובות ונעיר את האדישים לעתידם".
פורסם לראשונה: 21:46, 17.09.22