2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה פגיון סכין דקירה
אילוסטרציה פגיון סכין דקירה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום חמור נגד תושב כפר קאסם בן 19, בגין ניסיון רצח של הדוד שלו.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירם גלעם, לפני כשבועיים וחצי הנאשם החליט לרצוח את דודו בזמן שהשניים שהו בביתו ברחוב א-סולאני בכפר קאסם. לא פורט מדוע החליט לעשות זאת. לפי האישום, הנאשם נטל סכין מטבח, דקר את דודו כ-20 פעמים בפלג גופו העליון, הותיר את הסכין נעוצה בגבו - יצא מהבית וצעד לרכב של אמו, שחנה בסמוך לבית.
2 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי הדוד יצא זמן קצר לאחר מכן מהבית עם הסכין נעוצה בגבו, אך אז הנאשם נכנס לרכב ונסע לעבר דודו במטרה לדרוס אותו למוות. הדוד הצליח לחמוק מניסיון הדריסה, הנאשם פגע עם הרכב בחומת אבנים ומשם המשיך בנסיעה. הקורבן סבל מ-20 פצעי דקירה בחזה ובגב, והגיע לבית החולים ללא סימני חיים. הוא עבר טיפול רפואי שהציל את חייו במקום, אושפז ועבר ניתוח קשה. לפני כמה ימים הוא שוחרר מאשפוז.
הדוקר, שהיה בטוח שדודו מת, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה והתוודה על מעשיו. הוא טען כי ננעל בחדרו תקופה ארוכה על ידי דודו, אולם עדויות השוטרים מאמו ומאחיו, כמו גם תמונות שתיעדו אותו במקומות שונים - שללו את גרסתו. מהחקירה אף עלה כי השניים תכננו נסיעה משותפת לחו"ל.
לאחר שהדוד התעורר, הוא טען כי הותקף בכלל על ידי שלושה רעולי פנים, ולא על ידי אחיינו, והניח שאולי האחרון ניסה לסייע לו ולכן הוכתם בדם, אך מצלמות האבטחה וממצאי הזירה שללו את גרסתו. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.