בריונות בכבישי מגדל העמק: תושב העיר חסם את דרכו - וזה הספיק עבור נהג הסעות מנצרת (38) לצאת מהרכב ולתקוף אותו באלה. לאחר מכן נהג הסעות אחר, שעובד בשביל אותו מעסיק, דרס את תושב מגדל העמק ותקף אותו עם חברו. הנהג הדורס נמלט מהזירה, ואף ששבועיים עברו, הוא עדיין לא נתפס. נגד התוקף הראשון הוגש כתב אישום על ידי לשכת התביעות של המחוז הצפוני. הוא נאשם בעבירות של פציעה וגרימת חבלה חמורה. הפרשה תידון בבית משפט השלום בנצרת.
המשטרה כאמור עדיין מחפשת את הנהג החשוד בדריסתו של תושב מגדל העמק. "ב-8 במאי השנה הגיע לתחנת מגדל העמק נהג הסעות מנצרת. הוא התלונן שלילה קודם, בעת שהסיע עובדים למפעל בעיר, הוא הותקף על ידי אדם שאינו מכיר", שחזרה פקד טטיאנה שמידוב, ראש מדור החקירות במשטרת מגדל העמק.
3 צפייה בגלריה
נהג הסעות דורס אדם וחברו תוקף אותו עם אלה במגדל העמק
נהג הסעות דורס אדם וחברו תוקף אותו עם אלה במגדל העמק
רגע לפני הדריסה. הקורבן מסומן בעיגול אדום
החוקרים מיהרו לחבר בין התלונה שקיבלו מנהג הסעות לבין דיווח שקיבלו לילה קודם על קטטה אלימה בין תושב העיר לאדם שאינו מוכר. "המתלונן מסר מספר רכב וכך הגענו לתושב העיר מגדל העמק, הוא היה חבול בראשו, עם תחבושת וגבס, הבאנו אותו לתחנה ורק כשהבין שהוגשה נגדו תלונה סיפר את הסיפור במלואו...", הוסיפה.
מכתב האישום שהוגש נגד נהג ההסעות עולה כי "לילה קודם הוא הסיע עובדים למפעל חטיפים בעיר, הנאשם נעצר בסמוך ל'קיוסק מישל' מאחורי רכב מסוג סקודה, בו נהג המתלונן, שחסם את דרכו. הנאשם הבהב אורות למתלונן, שירד מרכבו, ובינו לבין הנאשם התפתח שיח. הנאשם עקף את רכב המתלונן, והמשיך בנסיעה למפעל, כאשר המתלונן נוסע אחריו ונעצר אחריו בשער המפעל".
3 צפייה בגלריה
נהג הסעות דורס אדם וחברו תוקף אותו עם אלה במגדל העמק
נהג הסעות דורס אדם וחברו תוקף אותו עם אלה במגדל העמק
נהג ההסעות תוקף את הקורבן באלה. "הגנה עצמית"
3 צפייה בגלריה
פקד טטיאנה שמידוב, פיקדה על החקירה
פקד טטיאנה שמידוב, פיקדה על החקירה
נהג ההסעות התלונן וסיים כנאשם. פקד טטיאנה שמידוב
בשלב הזה, לפי האישום, הנאשם ירד מהרכב כשהוא אוחז בידו אלה, רץ לכיוון דלת הנהג, והיכה אותו באמצעות האלה, הנאשם יצא מהרכב והתקדם לעבר רכב ההסעה. בשלב זה רכב הסעה נוסף, השייך לאותו המעסיק, ביצע פניית פרסה, נסע לעבר המתלונן, פגע בו והעיפו לכביש. עוד עולה מהאישום כי "הנאשם חזר אל המתלונן שהיה שרוע על הכביש וחבט בו עוד מספר פעמים באמצעות האלה ונהג ההסעות הנוסף הצטרף אליו וחבט אף הוא במתלונן".
כתוצאה מהאירוע נגרמו למתלונן שלושה חתכים בראש, חבלות ושבר. המשטרה עצרה את הנהג שהתלונן, ובתום חקירתו הפך לנאשם בתיק.
עו"ד ויסאם לידאווי, שמיצג את הנאשם, טוען שניסה להגן על עצמו: "נעשה עוול למרשי, הוגש נגדו כתב אישום המייחס לו פציעה, יחד עם זאת מי שיזם והגיע עם מברג כדי לדוקר את מרשי הוא המתלונן בתיק. מרשי הגן על עצמו ולא הייתה לו ברירה. המתלונן דלק אחריו נסיעה ממושכת כשמרשי ביקש ממנו להרפות, ואינו מעוניין לריב איתו. מדובר בטענת הגנה עצמית. אין ספק שישעה צדק בבית המשפט. אפעל לשחרר את נהג ההסעות ומלכתחילה לא היה מקום למעצרו, הנאשם נהג נורמטיבי ללא כל עבר פלילי".