אילונה ליכטר, אם לשלושה בת 39 מקדימה, היא האישה שנהרגה מפגיעת רכב ביום רביעי בלילה סמוך לכניסה למושב עין שריד שבמועצה האזורית לב השרון.
2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
אבל כבד נפל על בני משפחת ליכטר ועל חבריה של אילונה כשהתבשרו על מותה בתאונה. אילונה יצאה מביתה בקדימה לריצה, שבמהלכה פגע בה נהג בעוצמה רבה, שלא הותירה לה סיכוי לשרוד. היא עבדה כטכנאית אקו בבית החולים מאיר בכפר סבא.
"היא הייתה אישה מדהימה, אי אפשר לעכל את זה", אמרו קרובי משפחתה. "אנחנו המומים, קשה לדבר עליה בלשון עבר. הנהג שפגע בה לקח אותה מבעלה ושלושת הילדים. זו אבידה גדולה".
2 צפייה בגלריה
כוחות ההצלה בזירת התאונה
כוחות ההצלה בזירת התאונה
כוחות ההצלה בזירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ועד העובדים של בית חולים מאיר הוציא הודעה בעקבות מותה: "ועד העובדים כואב את מותה של אילונה ליכטר, טכנאית אקו בבית החולים שלנו. אילונה היקרה נהרגה בתאונת דרכים אשר קטעה את חייה בבת אחת. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".
מיד לאחר התאונה הוזעק למקום אמבולנס של מד"א. ישי כהן, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. האישה הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל האישה הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה". נהג הרכב הפוגע, בן 37, נפצע באורח קל בתאונה. הוא פונה לטיפול בבית החולים. הנהג נחקר במשטרה ובסיום החקירה רישיונו נשלל מנהלתית ל-90 יום.
ביום שישי הובאה אילונה למנוחות בבית העלמין בעמק חפר.