חברת הקבינט ושרת התחבורה מירי רגב טענה בריאיון לפודקאסט הפוליטי "120 ואחת" של ynet כי חרף חוסר הבהירות לגבי תוצאותיה של מלחמת איראן השנייה, המהלך בכל זאת הוביל להישגים כגון הרחקת איומי הגרעין והטילים הבליסטיים על ישראל. בתשובה לשאלה האם המשטר באיראן התחזק היא אמרה: "האמירות האלה מחלישות והן גם לא נכונות עובדתיות. לאיראן לא יהיה גרעין. נקודה. אומר את זה גם הנשיא טראמפ באופן ברור. אנחנו הרחקנו את האיום הקיומי שהיה על ישראל מבחינת הגרעין והטילים הבליסטיים". הפרק המלא יתפרסם ביום חמישי.