רועי רובינשטיין, כתב התחבורה של ynet ו"ידיעות אחרונות", זכה היום (שלישי) בתואר "אביר התחבורה הציבורית בישראל לשנת 2024", תואר המוענק מדי שנה על ידי ארגון נהגי התחבורה הציבורית וההסתדרות הלאומית.

1 צפייה בגלריה
רועי רובינשטיין כתב התחבורה של ידיעות אחרונות וynet זכה באות אביר התחבורה הציבורית לשנת 2024
רועי רובינשטיין כתב התחבורה של ידיעות אחרונות וynet זכה באות אביר התחבורה הציבורית לשנת 2024
רועי רובינשטיין בטקס קבלת הפרס. "משקף את מצוקת הנהגים והנוסעים כאחד"
הטקס התקיים במעמד ראשי ועדי חברות האוטובוסים בישראל בבית ארגון נהגי האוטובוסים במודיעין. לדברי ועדת הפרס, "רובינשטיין הוא כתב יצירתי, מקצועי וסקרן שיודע לפעול ללא לאות כדי לחשוף את הסיפור הבא. שלל חשיפותיו בשנים האחרונות סייעו לשינוי הדרמטי בענף התחבורה הציבורית. בשל כך, בחרה בו ועדת הפרס כזוכה באות אביר התחבורה הציבורית לשנת 2024".
ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים המאגד את רוב הנהגים במדינה, אמר: "רועי רובינשטיין משקף בשנים האחרונות את מצוקות הנהגים והנוסעים כאחד. בשלל חשיפותיו, סייע יחד עם מערכת ynet וידיעות אחרונות לחולל שינויים דרמטיים בענף התחבורה הציבורית.
"בין השאר הוא סיקר בהרחבה את נושא השביתה הגדולה שיזמו 'הסתדרות לאומית' וארגון הנהגים כדי לשפר דרמטית את שכר הנהגים ואכן מאבק זה צלח. אין ראוי מרועי לקבל את פרס זה. תודה לך על עבודתך הישרה וההגונה למען משתמשי התחבורה הציבורית בישראל", הוסיף.
ממערכת ynet ו"ידיעות אחרונות" נמסר: "מערכת ynet וידיעות אחרונות תמשיך לשים את נושא התחבורה הציבורית על סדר היום, ומודה לרועי על ההשקעה ותשומת הלב לסיפוריהם של הנוסעים והנהגים, האנשים שעושים את התחבורה הציבורית".