4 צפייה בגלריה
זירת הירי בג'לג'וליה
זירת הירי בג'לג'וליה
כוחות המשטרה בג'לג'וליה
חיסול בג'לג'וליה, שלושה ימים לאחר חיסול בכיר בארגון פשע באותו מקום: מוחמד טהא, בן 38, נפצע אנושות היום (שבת) אחר הצהריים מירי ביישוב שבמשולש. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך כדי פעולות החייאה, ושם מת מפצעיו.
הדיווח על הירי בג'לג'וליה התקבל במוקד מד"א במרחב ירקון בשעה 17:03. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את טהא לבית החולים מאיר, שם נקבע מותו.
המשטרה פתחה בחקירה והחלה לבצע סריקות אחר חשודים ברצח, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. זהו הרצח ה-42 בחברה הערבית מתחילת השנה, תוך שלושה חודשים בלבד.
4 צפייה בגלריה
מוחמד טהא
מוחמד טהא
הנרצח, מוחמד טהא
4 צפייה בגלריה
זירת הירי בג'לג'וליה
זירת הירי בג'לג'וליה
זירת הירי בג'לג'וליה, הערב
4 צפייה בגלריה
אירוע ירי בג'לג'וליה
אירוע ירי בג'לג'וליה
זירת החיסול בג'לג'וליה, לפני 3 ימים
חובש רפואת חירום במד"א סלאח חטיב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית חולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי". בהמשך, כאמור, נקבע מותו של הפצוע.
הירי בג'לג'וליה אירע באותה זירה שבה חוסל ביום רביעי האחרון אדריס עודה (28), איש הכספים בארגון הפשיעה של העבריין קוטייר עודה. אותו ירי אירע גם כמעט באותה שעה של היום. קוטייר עודה, שמרצה 18 שנות מאסר, הודה והורשע בשורת עבירות אלימות - אך לא בניהול ארגון פשיעה, אף שמערכת אכיפת החוק ראתה בו ראש ארגון פשיעה.