יומיים בלבד לאחר שיותר מאלף נוסעים שנחתו בנתב"ג לא הצליחו לקבל את המזוודות שלהם בשדה התעופה, החל משעות הצהריים ישנם עיכובים נוספים בהגעת המזוודות בנמל התעופה. בניגוד ליום שישי, המזוודות מגיעות היום (ראשון) - אך בקצב איטי. הסיבה לעיכובים עדיין לא ידועה, אך גורמים בוועד העובדים ובהנהלת רשות שדות התעופה טוענים בתוקף כי לא מדובר ב"שביתה איטלקית" של העובדים.
לעומתם, מקור בנתב"ג מוסר כי לא מדובר בתקלה, אלא בעיצומים שהתרחשו גם בשישי ועכשיו חודשו - וכרגע אין העמסה או פריקה של מזוודות ממטוסים. מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "בשל לחץ נקודתי נוצר עיכוב בפריקת מזוודות. הנושא מטופל וצפוי להיפתר בזמן הקרוב".
2 צפייה בגלריה
עומסים כבדים במסועי הכבודה בנתב"ג
עומסים כבדים במסועי הכבודה בנתב"ג
עומסים כבדים במסועי הכבודה בנתב"ג ביום שישי
(צילום: נעם תדהר)
2 צפייה בגלריה
עומסים כבדים במסועי הכבודה בנתב"ג
עומסים כבדים במסועי הכבודה בנתב"ג
נוסעים מחפשים את המזוודות שלהם מחוץ לטרמינל, שלשום
(צילום: רפי זיסמן)
נוסעים שנחתו בסביבות השעה 11:30 ביום שישי דיווחו ל-ynet כי המסועים שאמורים לפזר את המזוודות מהטיסות השונות לאנשים לא עבדו. רק אחרי יותר משעתיים החל מסוע אחד לעבוד. הראל כהן מרעננה, ששב ביום שישי מחופשה משפחתית ברודוס, אמר ל-ynet כי רק לאחר כמעט שעה של המתנה הודיעו לנוסעים כי יש עיכובים וכי ברשות שדות התעופה מתנצלים על כך.
נוסעים תועדו בשישי מנסים להגיע בכוחות עצמם לאזור הפריקה של המזוודות. כמה נוסעים סיפרו גם שפקידות של רשות שדות התעופה עזבו את דלפק המודיעין בטרמינל בגלל שצעקו עליהן. גם שלשום, בוועד העובדים של רשות שדות התעופה אמרו כי לא פתחו בעיצומים.