הרמטכ"ל אייל זמיר ביקר בפיקוד הצפון ובאוגדה 36 יחד עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף רפי מילוא ומפקדים נוספים. זמיר קיים הערכת מצב ואמר במהלך שיח פיקודי עם מפקדי החטיבות כי "ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון הינו היסטורי ומשמעותי - העוצמה המבצעית וההישגים הצבאיים שצה"ל השיג בחודשים האחרונים הם שיצרו את התנאים לכך. אנחנו נכבד את ההסכם ונפעל להצלחתו. המבחן כעת הוא מבחן המעשה של שני הצדדים והתקופה הקרובה תכתיב את העתיד לבוא". לדבריו, "חיזבאללה מוכה וחבול ופעיליו כלואים בתת-הקרקע. צה"ל נמצא בשליטה מבצעית ושומר על דריכות גבוהה לממש מהלומות קטלניות אם הפסקת האש תופר".




