עבד אלואחד עואבדה בן ה-41 נורה למוות הערב (ראשון) ביישוב אעבלין שבגליל המערבי. זאת על פי החשד במסגרת סכסוך בין עבריינים. מדובר ברצח השני היום באעבלין. מתחילת השנה נרצחו 30 בני אדם בחברה הערבית, מתוכם שלוש נשים.
1 צפייה בגלריה
הנרצח באעבלין עבד אלואחד עואבדה
הנרצח באעבלין עבד אלואחד עואבדה
עואבדה וזירת הרצח באעבלין

עואבדה נפצע תחילה באורח קשה לאחר שנורה בידי אלמוני ביישוב. צוות רפואי שהגיע לזירה טיפל בו במקום, ובמקביל כוחות משטרה שהגיעו לאזור פתחו בחקירת נסיבות המקרה. בהמשך קבעו צוותי רפואה את מותו של עואבדה. המשטרה ציינה כי במסגרת החקירה החלה בסריאות לאיתור החשוד בירי.
כאמור, מדובר ברצח השני היום באעבלין. מוקדם יותר אמל עראבי, תושבת שפרעם בשנות ה-50 לחייה, נמצאה ללא רוח חיים ברכב ביישוב, שנמצא ליד עיר מגוריה. בן זוגה (58) הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר. על פי החשד, הוא דקר אותה בזמן שנהגה, היא התנגשה בארון חשמל ואז הוא נמלט מהמקום. זמן קצר לאחר מכן הסגיר את עצמו ונלקח לחקירה. ככל הידוע הזוג החל בהליכי גירושין, אך לא התגרש באופן סופי.
בשעות הבוקר פתחה המשטרה בחקירת חשד לרצח גם בנהריה, שם אותרה גופת אישה עם סימני אלימות במתפרה בלב העיר. המשטרה מסרה כי החקירה נפתחה "עם קבלת דיווח בדבר אישה בשנות ה-60 לחייה שנמצאה ללא רוח חיים בעסק בנהריה. כוח משטרה במקום פתח בחקירת נסיבות האירוע". המתפרה נמצאת בבניין משרדים בקומה השלישית. עובדת באחד המשרדים שהגיעה לעבודה בבוקר ראתה את האישה מוטלת על הרצפה במתפרה, והיא זו שדיווחה למד"א ולמשטרה.