צעירה כבת 28 נמצאה הערב (שישי) ירויה וללא רוח חיים בתוך רכב ברמלה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה, על פי החשד מדובר ברצח.
הצעירה ככל הנראה יצאה מבית ברחוב דני מס, אחד הרחובות המרכזיים ברמלה, ונכנסה לרכבה. על פי החשד, מתנקש שארב לה במקום ירה בה מטווח קצר. בעלה לשעבר של הקורבן נרצח בעצמו לפני כמה שנים.
המשטרה ניהלה מצוד אחר רכב מאזדה שנראה נמלט מהזירה ועל פי החשד שימש את המתנקשים, ובהמשך הוא נמצא שרוף.
3 צפייה בגלריה
רכבה של האישה שנורתה
רכבה של האישה שנורתה
מתנקש ארב וירה מטווח קצר. זירת הרצח ברמלה
(צילום: חגי דקל )
3 צפייה בגלריה
בת 25 נמצאה בתוך רכב כשהיא ירויה ברמלה
בת 25 נמצאה בתוך רכב כשהיא ירויה ברמלה
זירת הרצח ברמלה
3 צפייה בגלריה
אישה נמצאה ירויה ברכב ברמלה
אישה נמצאה ירויה ברכב ברמלה
(צילום: אלי סניור)
הדיווח על התקרית התקבל בשעה 21:04 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. על פי אותו דיווח ראשוני, אישה נפצעה באירוע אלימות ברחוב דני מס ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה דיווחו על צעירה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.
חובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה מחוסרת הכרה, היא סבלה מפציעות חודרות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
מוקדם יותר הערב נפצע קשה גבר בן 35 מירי בביתו בחיפה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ועל פי החשד מדובר בניסיון רצח על רקע פלילי. הקורבן פונה לבית החולים רמב"ם.
במקביל, שני גברים נפצעו באורח קשה ובינוני מירי בג'דיידה מכר שבגליל המערבי, גם הרקע לאירוע הזה פלילי. אחר הצהריים, שני שני גברים נורו בכפר קאסם במהלך קטטה. אחד נפצע באורח קשה והשני נפצע בינוני. הם פונו לבית חולים בילינסון בפתח תקווה.