רשת "פוקס ניוז" האמריקנית חשפה בסוף השבוע תיעוד יוצא דופן, שבו חטופה שהוחזקה בשבי על-ידי חוטף מתעלל במשך יותר מחודשיים נראית בורחת להזעיק עזרה, אחרי שניצלה רגע של חוסר תשומת לב מצדו. החוטף, וולטר מדינה, נעצר למחרת, בתום מרדף במהירות של 160 קמ"ש שבסופו התנגש בצד הכביש המהיר.
הדיווח ברשת "פוקס":

3 צפייה בגלריה
ארה"ב וולטר מדינה פלורידה חוטף החטופה ברחה ממנו ב בית מרקחת
ארה"ב וולטר מדינה פלורידה חוטף החטופה ברחה ממנו ב בית מרקחת
החוטף וולטר מדינה. תקף במברג ובאלת בייסבול
ראשיתה של הפרשה בינואר, אז ניגש מדינה, בן 48, לקבצנית ברחוב. תחילה נהג בה בחביבות ונתן לה אוכל וגם סמים, אבל אחר כך חטף אותה באיומים. מחקירת המשטרה עולה כי בחודשיים שלאחר מכן עברה גיהינום: הוא כלא אותה בבית, היכה אותה באלת בייסבול, דקר אותה במברג, ואיים עליה שאם תנסה לברוח או לבקש עזרה – ירצח אותה.
ביום שני שעבר נסע איתה במכוניתו בדרך למקום לא ידוע, ובדרך עצר בסניף של רשת המרכולים Walgreens בספנר שבפרברי טמפה. כשהסתובב לרגע וניתק את קשר העין איתה היא ניצלה את ההזדמנות – ונמלטה בריצה מהחנות. בסרטון אבטחה מתחנת דלק סמוכה היא נראית מתקרבת אל התחנה בריצה.
כשהגיעה אל חנות בתחנת הדלק ניגשה אל הדלפק של המוכר, אשרף זחאר, וזעקה לעזרה: "היא צרחה ובכתה ואמרה 'אני צריכה עזרה, אני צריכה עזרה'", סיפר. "הפנים שלה היו נפוחות ומלאות בסימנים של מכות, היו לה סימנים שחורים סביב העיניים". האישה, ששמה לא נחשף, נעלה את עצמה בשירותים, וזחאר הזעיק את המשטרה. רק כשזו הגיעה, אחרי כ-20 דקות, היא הסכימה לצאת.
3 צפייה בגלריה
ארה"ב החטופה של וולטר מדינה בורחת
ארה"ב החטופה של וולטר מדינה בורחת
החטופה נראית בורחת לתחנת הדלק. "גילתה אומץ"
3 צפייה בגלריה
ארה"ב החטופה של וולטר מדינה בורחת
ארה"ב החטופה של וולטר מדינה בורחת
החטופה נכנסת לחנות בתחנת הדלק. ננעלה בשירותים ל-20 דקות
בצילומי אבטחה נוספים נראה החוטף מדינה מסייר באזור ומחפש את החטופה. למחרת עצרה אותו המשטרה בתום מרדף בכביש המהיר, וכעת הוא מואשם בשלל עבירות, בהן ניסיון רצח מדרגה שנייה, חטיפה באיומי נשק וכליאת שווא. בעבר הורשע ונכלא בגין עבירות התחזות.
השריף המקומי צ'אד כרוניסטר אמר כי מהחקירה עולה שהאישה עברה חודשים של התעללות פיזית בלתי פוסקת בשבי, ושמדינה הטיל עליה משטר של טרור. סימני דקירה נמצאו על כל חלקי גופה. "אני לא יכול להעלות בדעתי את העינויים שהיא עברה במשך חודשים, אבל אני יכול לדמיין איזו הקלה היא חשה כשהשוטרים הגיעו", אמר השריף. "אני חייב לשבח אותה על האומץ שהיא גילתה כשברחה מהחוטף וביקשה עזרה".