הפרקליטות הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד בן קסטרו (29), תושב רחובות, בגין רצח מאיה גלוגובסקי (38) מתל אביב לפני כשלושה שבועות בגבעתיים. בנוסף, נאשם קסטרו בשיבוש מהלכי משפט.
1 צפייה בגלריה
מאיה גלוגובסקי בן קסטרו
מאיה גלוגובסקי בן קסטרו
מאיה גלוגובסקי והנאשם בן קסטרו
(צילום: חדשות רחובות ניוז)
לפי האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, גלוגובסקי ביקשה להיפרד מקסטרו לאחר כשלושה חודשים שבהם ניהלו קשר זוגי, ולאחר דין ודברים בין השניים, הוא דקר אותה פעמיים בצווארה. לאחר המעשה, ביצע הנאשם שורת מעשים שבהם שיבש מהלכי משפט, בהם החלפת בגדים ולוחיות רישוי ברכב ושטיפת ידיים.
לבסוף הסגיר את עצמו קסטרו לידי המשטרה. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטי הרצח.
מיכל גליק, אחותה של גלוגובסקי, סיפרה לאחרונה כי "לא ידענו עליו שום דבר". בשנתיים האחרונות החלה גלוגובסקי ללמוד רפואה וחזרה להתגורר עם אמה רחל בתל אביב, וכך, בזמן שמרבית הקרובים אליה כלל לא יודעים על הקשר, רחל פגשה אותו. "מהמפגש הראשון ביניהם אמא שלי חשבה שהוא לא בשבילה", סיפרה גליק, "שהוא לא מתאים לה. אלו דברים שהרבה פעמים אימהות אומרות לילדות שלהן".
עו"ד קריטיעו"ד קריטי
לירון שרקוביקעו"ד שרקוביק
עורכי הדין אלון קריטי ולירון שרקובניק מייצגים את הנאשם מסרו: "היום הוגש כתב אישום נגד הנאשם בגין חשד לרצח בסיסי ולא כפי שסברה המדינה בתחילת הדרך כי מדובר בתוכנן מראש בנסיבות מחמירות. משכך טענת ההגנה כי אין מדובר ברצח בכוונה תחילתה מתחילת הדרך מקבלת כעת תוקף באישום שהוגש שאינו מחייב מאסר עולם. הנאשם ינהל את הגנתו בין כותלי בית המשפט".