הרמטכ"ל רב-אלוף אייל זמיר אמר בטקס סיום קורס קצינים לוחמים בבה"ד 1 כי צה"ל "זקוק לכל לוחם ולכל לוחמת, לכל מפקד ולכל מפקדת". הוא הוסיף כי "האתגר שצה"ל מתמודד עימו הוא למצוא איזון בין התחשבות במגוון האוכלוסיות ובין שמירה על מסגרת משותפת ואחידה, המאפשרת לו למלא את משימותיו באפקטיביות. אנו נחזק את הלכידות מתוך המאחד ולא המפריד - גם זה חלק מכושרו של צה"ל להוביל לניצחון".




