צה"ל תקף פעם נוספת בלבנון, לאחר שבאזור רכס עלי א-טאהר ארבעה מחבלי חיזבאללה רכובים על דחפור ואופנוע חצו את הקו הצהוב והתקרבו לכוחות. כך מסר דובר צה"ל, שציין כי הכוחות ביצעו ירי אזהרה לעבר המחבלים, ולאחר שאלה המשיכו להתקרב לעברם - הלוחמים ירו פעם נוספת. לא ידוע אם הארבעה חוסלו.




