ליית ערביד (18) מכפר קרע נורה למוות אמש (שני) מטווח אפס על ידי אלמונים בעת ששהה ברכב בעיר. יחד איתו היו ברכב דודו ובן דודו, שנפצעו באורח קשה ובינוני. כעת טוען דודו של ערביד ואחיו של אחד מהפצועים מהירי, כי ליית כלל לא היה היעד לחיסול, אלא הוא עצמו: "הם חגגו כי חשבו שרצחו אותי".
2 צפייה בגלריה
רכב עולה באש בכפר קרע, חשד שהוצת על ידי היורים
רכב עולה באש בכפר קרע, חשד שהוצת על ידי היורים
הרכב שבו שהה ליית, מחורר מקליעים, והרכב של היורים שהוצת
2 צפייה בגלריה
בן ה-18 שנרצח בכפר קרע, ליית ערביד
בן ה-18 שנרצח בכפר קרע, ליית ערביד
ליית ערביד
תושבים ששהו סמוך לזירת הרצח סיפרו כי שמעו את שלושת האלמונים רעולי הפנים צועקים לאחר הירי: "רצחנו אותם, רצחנו אותם". לפי העדויות, השלושה פתחו באש לאחר שפרקו מרכב גנוב. דודו של ליית סיפר: "הוא לא היה היעד. הם חשבו שאני נמצא בתוך הרכב, כי מחפשים אותי כדי לחסל אותי. היורים חגגו כי הם חשבו שרצחו אותי, אבל בסוף הייתה להם טעות בזיהוי".
הוא הוסיף: "אחי שגם היה ברכב ניסה להציל את ליית בזמן הירי והוא נפצע יחד עם בנו. המעשה האכזרי הזה יכול היה להסתיים ברצח משולש. היורים שרפו את הרכב שבו השתמשו ובתוכו המשטרה מצאה שלושה אקדחים. לצערי מדובר בסכסוך קשה".
לדבריו, "זאת לא פעם ראשונה שיורים לעברנו. אח שלי, שנפגע מהירי, פגעו בו בעבר ובנס הוא לא נהרג. אני כבר לא מתגורר בכפר קרע ועדיין אני יעד של פושעים שמחכים להזדמנות לרצוח אותי". עוד הוא סיפר כי אביו של ליית "הוא תושב חברון, לכן הלווייתו תתקיים שם. המשפחה כועסת מאוד על מה שקרה, הם עדיין לא עיכלו שאיבדו את היקר להם מכל".