שוטר ניסה לסרסר יחד עם חברו באישה שהכירו במהלך בילוי - וירצה בעקבות כך חמישה חודשי עבודות שירות, לצד פיצוי כספי של 3,000 שקל ומאסר על תנאי למשך שלושה חודשים. כך עולה מגזר הדין שניתן בתחילת החודש בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה פיטרו את השוטר - ובית המשפט הוציא צו איסור פרסום על שמו של השוטר וחברו.
בכתב האישום שהוגש נגד השוטר על-ידי המחלקה לחקירות שוטרים, שם התלוננה האישה על מעשיהם, עולה כי השוטר וחברו פגשו אותה במועדון בתל אביב, שם הציג את עצמו כרווק, אף שהיה נשוי עם ילד. האישה נתנה לו את מספר הטלפון שלה - ובהמשך הערב שלח לה את תמונתו כשהוא במדי משטרה.
1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
השוטר ניסה לסרסר באישה - וירצה רק חמישה חודשי עבודות שירות
(צילום: shutterstock)
בכתב האישום נכתב כי השוטר נפגש עם אותה אישה בכמה הזדמנויות למטרות אינטימיות, ובאחת הפעמים הציע השוטר "לסדר" לה עבודה כרקדנית באירועים פרטיים, תוך כדי שהדגיש שמדובר בעבודה רווחית יותר ואינטנסיבית פחות מזו שהייתה לה במועדון. השוטר ציין כי העבודה אינה כוללת ליחסי מין - והאישה הסכימה בשל הקשיים הכלכליים שאליה נקלעה.
אז, טוענים במח"ש, השוטר הציע שתיפגש עם חברו הטוב מחדר הכושר - אותו עדכן שניתן להעסיקה בזנות או כחשפנית, וששניהם יחלקו ברווחים. השוטר אף הציע לחברו להנפיק כרטיסי ביקור לאישה בתור חשפנית. כשנפגשו עמה הציעו לה לעבוד בזנות עבור תיירים ואוליגרכים, אך האישה הבהירה כי היא לא מוכנה לקיים יחסי מין מלאים בתשלום ולחרוג מגבולותיה.
השוטר וחברו סיכמו עם האישה כי בעבור "ריקוד אירוטי" של 40 דקות תקבל בין 600-500 שקל, וחברו של השוטר יקבל עוד 1,200 שקל כ"עמלת תיווך". בנוסף, השניים סיכמו כי אם האישה "תבקש" לקיים יחסי מין מלאים, היא תוכל לגבות את הכסף ישירות לפי שיקול דעתה. השוטר וחברו אמרו לאישה כי ידאגו להסיע אותה, לספק לה מזון ושמירה - אך עליה להיות זמינה בכל עת.
השוטר הבהיר לאישה כי היא תתנהל מול חברו האזרח, וכי הוא ישמש כמתווך. חברו של השוטר אף אמר כי מעתה הוא "הכול בשבילה" ו"אבא ואמא" שלה, ושאל אם יש לה חברות נוספות בעבודה שסיכמו לעבודה דומה. באחת ההזדמנויות השניים הציעו לאישה להצטרף ל"סוף שבוע של יחסי מין" באילת, אך היא סירבה ואמרה כי עליה להישאר במרכז הארץ בשביל לעבוד.