שלושה בני אדם נעצרו בחשד שניסו לפגוע בעורכת דין מכפר שבלי שבצפון, זאת בשל תיק פלילי בו היא טיפלה. מרחב העמקים במשטרה פתח בחקירה, ומאז נעצרו חלק מהמעורבים - אך שניים מהם כבר שוחררו. "לפני כשלושה חודשים התחלתי לטפל בתיק פלילי שהיה המשך של סכסוך גירושין במשפחה המורחבת שלי. התחלתי לקבל איומים בסלולר, בטיקטוק ובוואטסאפ על כוונה לפגוע בי", שחזרה היום (שלישי) בשיחה עם ynet.
השיא הגיע ביום שישי האחרון, אז הגיעו שני רעולי פנים לבית הוריה של עורכת הדין וירו לעבר רכבה. "עד חודש אפריל לא פניתי למשטרה, קיוויתי שהנושא ייפתר והאיומים ייפסקו. לפני כחודש חזרתי מדיון ברמלה, ואני רואה את השם שלי עם קללות בטיק טוק. ביום שישי הייתי בכפר, הרכב שלי חנה בחצר הבית, פתאום ראיתי שני רעולי פנים על קטנוע, אחד ירד לחצר והתחיל לירות מאקדח על הרכב שלי", היא מספרת. עשרה קליעים פגעו ברכב: "הייתי אמורה להיות בו, ורק בנס ניצלו חיי. אני בטוחה שהם התכוונה לרצוח אותי. במזל הייתי בבית ולא ברכב".
2 צפייה בגלריה
תיעוד מהזירה בכפר שיבלי
תיעוד מהזירה בכפר שיבלי
החשוד בירי, כפי שנראה בתיעוד
(באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
הזירה בכפר שיבלי
הזירה בכפר שיבלי
"בטוחה שהם התכוונו לרצוח אותי". הקליעים שפגעו ברכבה של עורכת הדין
(באדיבות המשפחה)
"אני מרגישה מאוימת, כל הרכבים היו בחצר, והם ירו רק על הרכב שלי. אחותי הקטנה הייתה על המדרגות וגם עלולה הייתה להיפגע. הירי נמשך כמה שניות, זה קרה ב-17:30 אחרי הצהריים, ממש באמצע היום. הם לא מפחדים מאף אחד. מאותו הרגע החיים שלי נעצרו לגמרי, אני עורכת דין בתחום האזרחי ואני מוצאת את עצמי תחת איומי רצח רק בגלל המקצוע שלי, אין סיבה אחרת, אין שום סיבה אחרת לפגוע בי, אני לא מסוכסכת עם אף אחד. זה עצוב שלי כי אני אוהבת את המקצוע, כבר כמה לילות שאני לא ישנה, אני מודאגת וחיה בחרדה", שיתפה עורכת הדין.
בעקבות תלונתה, כאמור, נעצרו שלושה חשודים במעורבות בירי. בהמשך שניים מהם שוחררו. המשטרה ממשיכה לחקור את החשוד השלישי והחקירה נמצאת בעיצומה. "אני באה ממשפחה עם רקע ביטחוני עשיר, סבי המנוח היה קצין בצה"ל אבי הוא תובע צבאי בדרגת רס"ן בפרקליטות הצבאית, ואני מבקשת שיניחו לנו ויתנו לי לעבוד כעורכת דין. אני לא אכנע לאיומים האלה, אני באתי מבית של אנשים מלומדים וחזקים".
עו"ד ארצי ארגובעו"ד ארצי ארגוב
עורך הדין ארצי ארגוב, שמייצג את החשוד בירי בשטח בנוי ובהובלה ונשיאה של נשק, מסר בתגובה: "החשוד כופר בכל סעיפי האישום. מדובר בסכסוך משפחתי, מדובר בחשוד נורמטיבי, חייל משוחרר ששירת ביחידה קרבית, אני סמוך ובטוח שהוא ישתחרר בקרוב כי אין לו קשר לאירוע".