1 צפייה בגלריה
אישה נפלה מבניין בתל אביב
אישה נפלה מבניין בתל אביב
הזירה בת"א, לפני חצי שנה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
לפני חצי שנה פחות יום נפלה אישה בת 65 אל מותה מגג בניין מגורים בתל אביב. היום (שלישי) הותר לפרסום כי המשטרה פתחה בחקירה בחשד שאותה אישה נרצחה. אחותה נעצרה אתמול, ומעצרה הוארך בשישה ימים.
היום הותר לפרסום כי היחידה ללחימה בפשיעה במרחב ירקון פתחה לפני כשלושה חודשים בחקירה, עם קבלת דיווח על חשד לפלילים באותו מקרה - שבו אישה נפלה אל מותה מגג בניין ב-26 באפריל השנה.
אז נטען כי האישה עלתה לגג ביתה ברחוב פומבדיתא ככל הנראה כדי לתקן דוד שמש, מעדה ונפלה. החובשים של מד"א שהגיעו אז לזירה אמרו כי "האישה שכבה בחצר הבניין כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לה טיפול רפואי, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
גופתה של האישה הועברה תחילה למכון לרפואה משפטית ובדיקת נסיבות מותה לא העלו חשד לפלילים. אבל בשלב מאוחר יותר, התקבל בידי המשטרה דיווח שהעלה חשד לפלילים במקרה ונפתחה חקירה סמויה בדבר נסיבות מותה.
אתמול נעצרה אחותה של הקורבן, בת 61 מתל אביב, ובדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בת"א הוארך מעצרה של החשודה בשישה ימים. לבקשת סניגורה של החשודה, הוצא צו איסור פרסום על שמה ועל שם הקורבן.